Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mv77, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Ik ben iets meer dan 7 wkn zwanger. Al die tijd ging het goed tot vanmorgen... Aangezien ik moeilijk naar de wc kan sinds ik zwanger ben, moet ik dus wat harder persen. Dus toen ik vanmorgen naar de wc ging vond ik ineens wat lichtroze creme achtige afscheiding op het wc papier. De rest van de dag niet meer. Nu heb ik wat krampen in m'n buik en heb ik het idee dat m'n borsten geen pijn meer doen. Ik heb een heel raar voorgevoel.... :(
    Wat moet ik nu doen? Als het niet doorzet vannacht morgen de vk bellen? Help!

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik denk zelf dat het van het persen is gekomen,omdat je dat schreef,en daar krijg je ook wel is roze/rood slijmachtige sliertjes van,vooral omdat je het nu niet meer hebt,zou ik me geen zorgen maken hoor,
    krampjes kunne je banden zijn,maar ok je darmen,van het wennen aan de verplaasing van binnen en of persen.
    kwaaltjes/klachten komen en gaan,dus daar moet je enkel maar blij om zijn mischien
    in elk geval sucses,en hopenlijk is het ook niks ergs

3. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ik zou bij twijfel gewoon even voor de zekerheid de verloskundige bellen!

Liefs

4. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Met hard persen kan er een vaatje knappen, ik neem aan dat dit bij jou ook gebeurd is.
    En die krampen kunnen heeeel goed je darmen zijn hoor!
    Die maken plaats voor je baarmoeder en ze werken minder goed nu wardoor alles pijnlijk kan zijn.
    Maar idd, bij twijfel je vk bellen.
    Het kan overigs zijn dat je dit nog een paar x hebt na het afvegen hoor, dat zijn dan nog wat restjes.

5. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis gestuurd door de dokter voor een inwendige echo.
    Het vruchtje is 7 mm met 7weken, dus erg klein. Het hartje klopte maar ook niet erg snel. Ze konden niet zeggen of het fout of goed zou gaan. Volgende week donderdag terug voor een 2e echo en dan hopen dat het een groeispurt gemaakt heeft!
    De krampen konden idd worden veroorzaakt door m'n darmen. Dus ja... echt opgelucht na dit bezoek ben ik nou weer niet...

6. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Spannende week. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina