A) mijn opmerking over schoenzolen was direct aan TS gericht B) was niet bedoeld om TS te kakken te zetten, maar om een vleugje humor aan mijn post toe te voegen C) dat kan wellicht als kinderachtig opgevat worden maar D) 'onaardig' vind ik een tikkeltje overdreven
. Heb je enig idee van wie de auto is zodat je de eigenaar kan informeren? Of kan het misschien een elders gestolen auto zijn die in jullie wijk 'gedumpt' is (dat zag ik vaak toen ik nog in Engeland woonde)?
Nee geen idee maar komt me wel bekend voor. En zou dat ook in me flat moeten wonen maar ga niet al die 400 af haha. Hij was vanochtend weg dus ga vanavond ff kijken of hij er nog staat haha
Wij vergeten soms de auto op slot te doen....druk met de kinderen...te afgeleid. Bijvoorbeeld met het kinderfeestje van Aiden bij Ballorig kwam ik bij terugkomst bij mijn auto op het parkeerterrein erachter dat ik mijn auto niet op slot had gedaan.... Laatst was mijn vriend met mijn auto weggeweest. De volgende dag wil ik weggaan naar mijn werk, blijkt dat hij toen ook vergeten was mijn auto af te sluiten. Het kan dus ook gewoon vergeten zijn in alle drukte. Maar goed dat je het gemeld hebt! Je weet maar nooit.
Ik snap de humor wel maar als een ander daar dan nog een schepje bovenop doet, krijg je van dat onderlinge geginnegap naar elkaar. Persoonlijk zou ik dat echt niet okee vinden als iemand dat zou doen naar aanleiding van iets wat ik gezegd heb. Als dat hardop zou gebeuren is dat gewoon pesten. Ik begrijp niet dat dat zo weggewoven wordt. Ik stoor me er enorm aan. Ik denk dat we andere gedachten hebben over gevoel voor humor en wanneer het gewenst/gepast is. Ik waardeer het wel dat je er op terug komt.
Ik vind dat in veel gevallen ook irritant, maar vond het in dit topic wel meevallen, zeker ook daar TS al aangaf de kosten (waar de opmerkingen op waren gebaseerd) iets te hoog te hebben ingeschat, en het in dit gevalook niet bedoeld was als pesterij en er ook niet ellenlang werd doorgedramd. Maar zo zie je maar weer: ieder vat dit soort dingen weer anders op.
Vind ik ook. Ts dacht dat de kosten veel hoger waren. En als dacht ze dat niet, misschien is het voor haar wel een hoop geld. Erg kinderachtig om daar 'grappen' over te maken. Ontopic: wij hebben ook weleens de auto deur wagenwijd open laten staan. Waren in zo'n haast dat we gewoon doorliepen nadat we uitgestapt waren.
Ik vond het best pittig overkomen, zeker omdat ik dacht huh vinden jullie 2 euro nornaal!!! Dan komt het wel vervelend over maargoed dat is nu uit de lucht. Ik ben wel eens vergeten op slot te doen, vergeet snel dingen. En wagenwijd zou ook kunnen maar dan doe ik hem gewoon op slot en dicht. Naar in dit geval ging de auto helemaal niet op slot, ondabks we de knop naar beneden hadden gedaan. Ben benieuwd of de auto er straks staat haha