Ik wil zo graag deze foto laten afdrukken (uiteindelijk ook op canvas) en ook in een album verwerken. Helaas krijg ik steeds ergens te zien dat de kwaliteit slecht is en dus doen ze het niet afdrukken. Weet iemand hoe ik dit zo kan veranderen dat de kwaliteit wel beter is? Qua bestand groter of kleiner maken heeft geen zin werkt ook niet. Zou heel fijn zijn als iemand dit weet Oh en weet iemand ook hoe je de kleertjes in linkerbovenhoek weg kunt krijgen?
Is de foto zoals je die wilt laten afdrukken de originele foto? Of is ie kleiner opgeslagen bij het omzetten naar zwart-wit? Als je alleen deze versie hebt, is het helaas niet mogelijk om de kwaliteit nog beter te krijgen. De kleertjes vind ik overigens helemaal niet storend, persoonlijk. Die zijn wel weg te werken, maar vaak pakt dat 'storender' uit, omdat het een heeeeel precies werkje is om dat zó te doen, dat het niet opvalt.
Kun je opzoeken hoeveel pixels de foto in de lengte en breedte heeft? Vaak kun je die zien als je met je rechter muisknop op de foto klikt en dan kijkt bij eigenschappen en dan details. En hoe groot wil je het canvas dan hebben?
Wat is formaat van de foto? Is dit normale grootte? Dan wordt het erg lastig inderdaad. Dan zou ik het in een andere foto plakken en een collage maken met deze foto inbegrepen. Kans is dan wel groot dat de foto wat korrelig wordt. Maar da's dan ook weer een effect van canvas. Dat valt dan niet zo op.