Wie weet dit en kan mij helpen met deze foto?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik wil zo graag deze foto laten afdrukken (uiteindelijk ook op canvas) en ook in een album verwerken. Helaas krijg ik steeds ergens te zien dat de kwaliteit slecht is en dus doen ze het niet afdrukken. :( Weet iemand hoe ik dit zo kan veranderen dat de kwaliteit wel beter is? Qua bestand groter of kleiner maken heeft geen zin werkt ook niet.
    Zou heel fijn zijn als iemand dit weet :)

Oh en weet iemand ook hoe je de kleertjes in linkerbovenhoek weg kunt krijgen?

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik denk eerder dat het te maken heeft met de grote van de foto dat hij dat aangeeft.

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Is de foto zoals je die wilt laten afdrukken de originele foto? Of is ie kleiner opgeslagen bij het omzetten naar zwart-wit?
    Als je alleen deze versie hebt, is het helaas niet mogelijk om de kwaliteit nog beter te krijgen.

De kleertjes vind ik overigens helemaal niet storend, persoonlijk.
    Die zijn wel weg te werken, maar vaak pakt dat 'storender' uit, omdat het een heeeeel precies werkje is om dat zó te doen, dat het niet opvalt.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Kun je opzoeken hoeveel pixels de foto in de lengte en breedte heeft? Vaak kun je die zien als je met je rechter muisknop op de foto klikt en dan kijkt bij eigenschappen en dan details. En hoe groot wil je het canvas dan hebben?

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Joehoe:) als je geen antwoord geeft wordt het ook een beetje moeilijk helpen :)

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou de kleertjes niet wegwerken.
    Heb je het orginele bestand van de foto?

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik kan je niet helpen met je vraag, maar wat een ongelofelijk schattige foto!

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Wat is formaat van de foto? Is dit normale grootte? Dan wordt het erg lastig inderdaad. Dan zou ik het in een andere foto plakken en een collage maken met deze foto inbegrepen. Kans is dan wel groot dat de foto wat korrelig wordt. Maar da's dan ook weer een effect van canvas. Dat valt dan niet zo op.

Deel Deze Pagina