zouden jullie het pikken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milujem

Milujem Niet meer actief

Nee, nu zeker niet. En al helemaal niet na jouw laatste argument... dat hij toen dat zusje wel zag zitten!

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Dat dus,
    maar er is absoluut niks aan de hand beweert ie,en ik mag niet zo achterdochtig doen :S:S
    Ik heb gewoon gezegd:ALS er een ander is,heb ik liever dat je het me eerlijk verteld,dan dat ik er op een andere manier achter moet komen.

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Die maat komt hier ook met regelmaat met z'n vriendin.

4. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ja maar mannen geven dat niet snel toe. Zij willen niet hun gezin in de steek laten voor een scharrel.

Ik wil je niet bang maken of meteen zeggen dat hij vreemd gaat maar blijf wel alert.

Vind het een hele vervelende situatie voor je. :(

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Om nog even wat dieper in te gaan op het fijne van het verhaal,
    die maat dat is een ex-vriend van m'n zus,heeft 4 jaar bij m'n zus gewoond en dat is sinds okt.2011 over.
    Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen,zijn we vorig jaar mei uit elkaar gegaan, mede omdat hij al heel erg plakte aan de toenmalige vriend van m'n zus(mijn zus vond dat ook niet altijd even leuk)
    Maar in nov.hebben wij het weer geprobeert maar hij zei wel dat hij 3 keer in de week naar z'n maat moet.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind het een vreemd verhaal eerlijk gezegd.

Niet van jou maar dat van je vriend.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    mm dat zou me toch aanhet denken zetten.. k bedoel t klinkt best vreemd

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geen zuivere koffie dit volgens mij....

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Hmmzz,mocht die scharrel er zijn,ik ken haar,en ik weet dat ze zo labiel als de pest is;)en niet eens 'op eigen benen' staat momenteel,dus ja...
    Dus wat dat aangaat komt ie nog van een koude kermis terug.

Liefst zou ik hem nog laten volgen ook weet je dat...maar dan nog,ze zitten daar op een flatje op 4 hoog:)

10. TLN

TLN Lid

28 dec 2011
    51
    0
    6
    Cijfermiepje...
    Amersfoort
    Als ik je laatste bericht zie zou ik denken dat ie op mannen valt...

Maar eh tja jij vertrouwt hem blijkbaar niet en dat is voor mij een deal breaker in een relatie. Zijn de kinderen van hem?

Vind deze lastig... Ik heb zelf geen moeite met zoiets, mijn man is wel vaker bij vrienden en ik ook. Hij werkt ook vaak op andere tijden dus we zien elkaar sowieso minder. Maar als de kleine er straks is gaat er wel afgewisseld worden en anders komen de vrienden maar hier. Ben niet van plan in bloemetjesjurk op de bank op m'n man te wachten met een baby aan m'n tiet. Zo zijn we niet getrouwd :cool:.

11. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hij drie keer per week naar zijn maat móet? ;)

Ik zou het niet pikken en hem vragen of die maat soms belangrijker is dan ik. Zo ja, dan kan hij zijn biezen pakken. Zo nee, dan is 1 of 2 keer per week de max.

12. TLN

TLN Lid

28 dec 2011
    51
    0
    6
    Cijfermiepje...
    Amersfoort
    Sorry hoor maar nu ga je haar afkraken; je vent is de gehaktbal als ie je bedondert. Je hebt een relatie met hem, niet met haar.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    als je je man niet vertrouwd dan klopt er ergens iets niet...
    Of je intuïtie is heel sterk en je gevoel klopt
    of je lief heeft je eerder bedrogen
    Of er is anders wat loos...

Zonder wederzijds vertrouwen kan een relatie niet blijven bestaan in mijn ogen.

14. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    De kinderen zijn van hem.
    Voor die maat 'verkering' kreeg met die vrouw,woonden ze dus gewoon wel samen op die flat.
    'ik laat m'n maat niet vallen',zegt ie dan.
    (duuuuh,ik laat m'n ENIGE zus ook niet vallen!!!)

15. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    ik zou het dus ook niet goed vinden en zeker niet naar al die argumenten van jou
    dan zou ik ook denken dat er iets niet klopt ik zou er met hem over praten als dat gaat. en hem je gevoel zeggen ik vind het in iedergeval niet kunnen.
    wat is belangrijker die vriend of zijn eiegn vriendin

16. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Als ik hem dat vraag zegt ie dat ik belangrijker ben

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nee als het zo in elkaar zit zou ik het niet leuk vinden ;)

18. TLN

TLN Lid

28 dec 2011
    51
    0
    6
    Cijfermiepje...
    Amersfoort
    Dan zou ik een koffertje inpakken en zeggen kies maar; daarheen en daar blijven of je kinderen (!!) en ik, je blijft hier en gaat max 1x per week daarheen en anders komt die maat maar hier.
    En dan ook doen wat je zegt anders ben je al je geloofwaardigheid kwijt.

19. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Dat klopt,maar dat is al weer 11 jaar terug.
    Zelfde verhaal,waren uit elkaar en wilde mij terug,verloor z'n geduld en had dus na 5 maanden al een ander.
    Dat was na dik 2 jaar over en daarna hebben wij het nog eens geprobeert.
    Dus dat is sinds 2003,in die 9 jaar nooit sprake geweest van een ander in het spel,van beide kanten niet.
    Zou gewoon het verleden nog te erg tussen ons in staan?
    Zit ik misschien met onverwerkte emoties of whatever?

20. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, krijg er wel een beetje een vreemd gevoel bij, maar even puur gezien van het feit dat hij 3x per week naar een vriend wil, nee dat zou ik niet leuk vinden.

Ik vind het niet erg als mijn man 3x per week weg is, maar het ligt eraan waarvoor. Soms is hij nl een week weg, voor het werk. Als het een rustige periode is en het is lekker weer, gaat hij 4 keer per week mountainbiken, daar zit ik ook niet mee. Maar gewoon 3x per week de gezelligheid opzoeken bij iemand anders, nee dat vind ik gek.

Deel Deze Pagina