Huh, moet ie daar over nadenken?!??? Sorry, heel kort door de bocht, maar ik vind dit allemaal wel heel erg vreemd hoor..... Ik heb alles gelezen en denk alleen maar hij valt op mannen en wil het niet toegeven..... Sterkte!
Ja oke,al zou hij op mannen vallen(persoonlijk zou ik daar dan ook minder moeite mee hebben dan wanneer er een andere vrouw in het spel komt trouwens)dan kan ie dat toch gewoon toegeven,zodat ik ook weet waar ik aan toe ben,en... ,waarom kleeft ie dan in godsnaam zo erg aan die maat,want die maat heeft een vriendin...
Beetje jammer. Ik zag net dat er volgens mij ook wel meer aan de hand is maar ik heb niet alles gelezen. Komt dan een beetje over alsof hij niet thuis wil zijn ? Hoe gaat het als hij wel thuis is ?
Als hij wel thuis is,is er niks aan de hand,we kunnen alles met elkaar bespreken enz. Al zit ik zelf wel ietsjes te veel achter de pc in de avonden,maarja,zelf valt ie als een blok in slaap na het avondeten rond 17:30 en wordt pas weer eens wakker als ik GTST(jaaa ben verslaafd )ga kijken,das voor mij ook niet echt leuk,maarja hij doet zwaar werk,en buiten, met deze kou,dus ja dat vreet energie. Ik heb al gezegd dat ik daar duidelijke afspraken over wil gaan maken dan,en ik zelf na GTST ook niet meer achter de pc ga,en ik wil dat dan ook echt strikt gaan doen,en dan hoop ik dat hij instemt,en ook zegt,dat ie ipv 3 keer 2 keer per week zal gaan naar z'n maat.
Mij doet het echt overkomen of man en plakmaat meer voor elkaar voelen dan vriendschap Je man is altijd bij zijn vriend en zijn vriendin woont ver weg Ze zijn dus altijd alleen samen Als er niks speelde waarom zou zijn vriend dan niet vaak bij jullie zitten? Ze willen blijkbaar dus toch met z'n 2tjes zijn Ik zou het me dus echt afvragen Hoe is zijn vriend? Zie je hem aan voor bijv bi/homo? En wat vond je zus van haar ex? En zie jij in je vriend bi/homo trekjes terug?
Ik zit dus ook met heel veel vragen ineens,en logish ook. Ik weet bijv.dat ze aanzienlijk wat biertjes naar binnen zitten te werken met z'n tweeën,en weet ook dat ze voorheen,altijd elke vrijdagavond nog 2(of 3)andere vrienden over de vloer hadden.1 andere vriend van ze,die heeft zich al heel wat meer terug getrokken,en is gaan knokken voor zijn vrouw en kind,want dat huwelijk stond goed op springen een half jaar terug. EN als ik hem vraag:WAT doe je daar nou eigenlijk steeds? is z'n antwoord:ah,gewoon,beetje ouwehoeren.
hee ik heb niet alles gelezen maarr ik lees heel snel dat je vriend op mannen valt?! huh alleen omdat ie naar zijn vriend gaat 3 keer per week?! Mijn man gaat ook echt vaak weg en tenminste avonden en komt ook wel laat thuis 10 uur of 11 uur! Soms wordt ik het ook wel zat vooral in het begin ..vertelde hem ook kan hij beter zijn pyama en tandenborstel ook meenemen! Vond het teveel en ik was dan s'avonds alleen thuis en ik woon niet echt in fijne buurt! Je moet met hem praten en zeggen dat je het wel teveel vind en soms niet altijd persee 3 keer per week hoeft! Of anders laat zijn vriend bij jullie komen ...
Logisch dat je je vanalles in je hoofd haalt Vind je verder nooit vreemde sms'jes/mails ofzo? Snap niet waarom hij anders liever bij zijn vriend alleen samen thuis zit ipv samen met jou of samen met jou én z'n vriend Vind het raar dat ze alleen samen met z'n 2 willen zijn En hoe komt hij thuis? Toch niet bezopen in de auto mag ik hopen? Anders weet ik toch heel zeker dat het bij mij direct afgelopen was, hij zou zo iemand aanrijden Ik zou voorstellen om zijn vriend is 2x per week bij jullie thuis te laten komen, kijken wat hij daarop zegt
Hij komt niet bezopen in de auto terug gelukkig,want we hebben geen auto maar sowieso is het gewoon vreemd,en ik hoop dat hij zijn tijd echt heel goed gebruikt om na te denken,maar vrees het ergste... Merk wel als ie SMS't met hem,dat ie ineens z'n telefoon zo houd zodat ik het niet lezen kan. Die vriend hier uitnodigen doordeweeks gaat 'm niet worden,want die is dan ook compleet versleten van z'n werk.
mijn man werkt s avonds dus ik ben altijd alleen s avonds. Niet altijd leuk maar ach het went. Iedereen roept hier gelijk "dan kan hij daar blijven" maar aan de andere kant, je bent toch niet gelijk elkaars bezit als je getrouwd bent? Is hij dan ook gelijk de hele avond weg? Ik zou met hem erover praten maar als hij dat echt graag wilt kan je hem toch niet tegenhouden? Als je zelf wat wilt gaan doen moet je het gewoon doen. En je niet laten tegenhouden door dat je hem dan amper ziet ofzo, dat is zijn eigen verantwoordelijkheid.
En wat zegt hij als je voorstelt om die vriend bij jullie langs te laten komen? Wat als je voorstelt om gezellig mee te gaan?
Heel vreemd dit allemaal en ik zou het hem gewoon op de man af vragen: Heb je een affaire/relatie met ... Dan zie je vanzelf hoe de reactie is.
Heb ik zojuist al geschreven,ik zie hem doordeweeks echt niet hier aan komen waaien,hij werkt op de dag ook gewoon en is dan ook bek-af. Zelf mee gaan vind ik ook geen optie,want dan zitten de kids alleen thuis,zijn al 13 en bijna 15,maar zetten echt de hele boel op stelten.
Ik heb geloof ik ondertussen al 100 keer gevraagd,heb je soms wat met E.zijn zusje ofzo? Maar hij blijft bij hoog en bij laag beweren dat dat niet zo is.
Dat kan ik dus idd ook wel eens gaan vragen ja, maar dat zou dus betekenen dat beide heren gewoon harstikke Bi zijn :S
Als het zo blijkt te zijn zijn het heus niet de enige Menig homoparkeerplaats staat bijv vol met auto's met daarin kinderzitjes. Veel vaders en mannen hebben gewoon een relatie met een vrouw als een soort "cover" omdat ze zich ervoor schamen maar gaan hun behoefte toch stiekem bevredigen
nee, ik vind het al erg als hij 2vrijdagen achter elkaar gaat hou er niet van om alleen te zijn 3 avonden in 1 week gaat dus helemaal niet gebeuren! (normaal gezien dan he)
Vinden de kids het ook niet raar dat vaders zo vaak weg is ? Maarja er is er helaas maar 1 die je antwoord op je vragen kan geven