Hoi meiden.. Heb even een vraagje wat me toch wel dwars zit.. Sinds de geboorte van lisa heb ik al last van buikpijn.. Soms heftig maar soms ook heel weinig. Eigenlijk dat onderbuik gevoel wat je voelt als je ongesteld moet worden.. Ong 2-3 weken na de geboorte heb ik nog hele grote stukken vlies uit me moeten trekken wat nog achte was gebleven. Toen een inwendige echo gehad omdat ik het niet vetrouwde.. Maar niks te zien. Ik heb tot 10 weken na de bevalling gevloeid.. Wat ik vaak heb ik veel slijmverlies. Soms ook bruin. Soms zit een slijmpropje met wat bloed tussen. Of zonde bloed. Na de sex is het helemaal erg.. Gister sex gehad en vandaag tijdens het plassen bloed met slijm.. Alle 2 keren dat ik naar de wc ging.. Wat kan dit toch zijn? Ik wil wel naar de ha maar ben gisteren gestopt met de pil dus dan vloei ik als ik daar ben.. Kunnen ze dus niet kijken neem ik aan? Is niet normaal lijkt me?
Oh en ik heb altijd een opgezette buik... Lijkt wel of ik zwanger ben zo'n mooi bolletje... Ik weet dat het ook platte kan. Meestal als ik naar de wc ben geweest is hij niet zo dik..
Ik heb precies hetzelfde als jou! Ik heb ook geen idee wat het is.. Ben al een keer naar de ga geweest die zei dat er niets aan de hand was.. Heb vaak het gevoel dat mijn baarmoeder samen trekt heb ook last van slijm het lijkt een beetje rekbaarslijm wat je tijdens je ovu hebt..
Hey Sanjor, Klinkt erg vervelend en ik kan me voorstellen dat je hier zorgen over maakt. Ben je al weer ongesteld geweest sinds de bevalling? Het lijkt namelijk erg op verschijnselen die bij een menstruatie horen zoals hij is na de bevalling. Het kan nog maanden ontregeld zijn. Ben je onder behandeling van een gyn geweest? In dat geval zou ik deze benaderen met je vraag. Zo niet, dan zou ik bij de ha om een verwijzing vragen. Een echo kan jouw onzekerheid wel wegnemen, maar die moet je dan eerst afdwingen. Heel veel sterkte!
Maar ik vloei heel weinig tijden periode. Heb dan het gevoel alsof ik weer een kindje moet uitpoepen en dan niet de pijn maar de druk die daar onder is. Ik heb het idee dat het ook met de darmen ta maken heeft..
@ellenore, ik ben al hel veel ongesteld geweest.. Slik nu al een half jaar de pil weer. Deze begon ik pas na de bv te slikken en toen ik regelmatig ongesteld was. Ik heb wel al een inwendige echo gehad na de bevalling. Toen was er niks te zien. Maar misschien toch maar weer vragen.. @mrsnuke, ja dat gevoel heb i ook! Als ik ongesteld ben dan heb ik ook zo'n druk van onderen. Zitten doet vaak pijn dan hahaha.
Oh en ik vloei redelijk normaal.. Iets langer dan een week.. Dat was altijd al zo... En gewoon dezelfde pil...
Ik ook maar ik gebruik bv geen tampons meer want de mini kreeg ik er met pijn en moeite uit.. Zo weinig vloei ik.
Maar ik kan beter wachten tot ik ongesteld ben geweest denk ik? Moet het morgen of overmorgen worden namelijk..
Oh nee dat heb ik niet.. Bij mij is het best heftig.. Vaak wel met propjes en slijm.. Dus gebruik zo min mogelijk tampons..
Ik ga morgen maar een afspraak maken dan.. Heb elke keer bij het plassen bloedpropjes verloren.. Maakt me echt onzeker.. Pfff.
ja ik zou me ook zorgen maken hoor....gewoon afspraak maken je wilt toch weten wat het is he...succes
Ik zou gewoon even een consult bij de gyn vragen. Hier mijn verhaal: - in maart 2010 bevallen, fluxus na de bevalling - 5,5mnd gevloeid - altijd buikpijn gehouden - contactbloedingen - hele erge middenpijn voor 2 weken(bleek persisterend follikel, dus eiblaasje rijpt door) - aanhoudende zeurende pijn in onderbuik en een zwaar gevoel. - echo wijst iets verdikt baarmoederslijmvlies uit, niks ergs - februari 2011, zwanger - buikpijn over - oktober 2011 bevallen - weer de klachten zoals hierboven alleen niet zo lang gevloeid (6wk) - consult bij gyn, denkt aan moeizame ontlasting ondanks wel normale stoelgang (ontlasting kan langs ontlasting). Geirriteerde darmen kunnen het hele gebied irriteren. Movicolon gekregen. Werd zelf alleen niet lekker daarvan en met veel meer drinken (geef borstvoeding) werd het al beter - nog steeds contactbloedingen, dus eendebek onderzoek, gyn stipt baarmoedermond aan met zilvernitraat, lijkt nu goed. - verder onderzoek lijkt aan te wijzen dat de buikpijn wordt veroorzaakt door een soort spataders die de baarmoeder voeden. Dat kan wel 1,5 tot 2 jaar na de bevalling klachten geven van kramperige buikpijn en een zwaar gevoel. ff in beknopte versie Niks ernstigs dus, alleen vervelend...
Ik heb de eerste maanden na de ks ook zo'n zwaar gevoel gehad van onderen. Alsof de boel verzakt was? (vreemd, want ik ben niet vaginaal bevallen) Ik voelde dit 24/7 en op een gegeven moment is dit over gegaan. Sindsdien gaat wel het klussen minder gemakkelijk. alsof er een bocht in zit... Ik kijk dit een paar maandjes aan omdat we proberen zwanger te raken. Als dit over een paar maanden nog zo is dan laat ik de boel eens nakijken... al ben ik erg bang voor de eendenbek!
@stopcontact, een verzakking heeft niks te maken met al dan niet vaginaal bevallen. Het komt door te slappe bekkenbodemspieren. Ga anders voor je je van onder laat bekijken eens naar een bekkenbodemfysio. misschien wordt het dan beter.
@napoleon, wow wat een verhaal! Jak! Ik ga het toch maar even laten nakijken.. Veloor je ook slijmproppen en bloedpropjes? Ik moet nu wel zeggen nu ik vandaag ongesteld ben geworden de bloedproppen en slijmproppen minder zijn geworden.. Draag maar voor de zekerheid die vieze maandverbandjes zodat alles er gewoon uit kan...
Volgens mij heeft napoleon gelijk.. Bij ons gaat d sex ook niet makkelijk.. En dat maakt de zin ernaar ook niet meer