Ik heb voor kerst van zowel mijn moeder als schoonmoeder een cadeaubon gehad van Hunkemoller. Nu was ik daar vanochtend en ging vragen hoeveel er op de kaart van schoonmoeder stond (dit stond nl. niet op het kaartje geschreven. Op die van mijn moeder wel). Die mevrouw scant 'm, en nog eens..... Er staat niets op mevrouw! Die andere getest en jawel, daar stond keurig het bedrag op wat er opgeschreven stond. Wat nu? Zouden jullie er alsnog om vragen? Er had zo om en nabij de 30 euro op moeten staan. Ze heeft 'm bij AH gekocht, zou de kassiere een fout hebben gemaakt?
Zeker zeggen want misschien heeft ze de bon nog of een afschrift want er is duidelijk iets mis gegaan!
Ik zou het gewoon zeggen. Miss is er idd een fout gemaakt en dan moet daar achteraan gegaan kunnen worden. Tis niet jou fout en zo kom je heus niet ondankbaar over ofzo.
Ik heb idd een beetje het idee dat het een soort van hebberig overkomt. Maar als ik niets zeg, is het misschien wel weggegooid geld. Ik zal vanavond eens bellen en vragen of ze de bon nog heeft. Voor hetzelfde geldt dacht ze zelf dat dat automatisch ging bij de kassa en is er idd helemaal niets op gezet en heeft ze alleen een leeg kaartje meegenomen. Met een volle kar boodschappen merk je dat misschien niet eens op je eindbedrag. Heb ik weer hoor
Inderdaad gewoon even vragen. Kan een foutje zijn of inderdaad vergeten te opwaarderen door je schoonmoeder.
Ja zeker even vragen! Ik neem niet aan dat ze je voor de gek houd en een grapje met je uit haalt ofzo..
Ik zou het wel tegen je schoonmoeder zeggen. Ik zou het vervelend vinden wanneer iemand het niet tegen mij zou zeggen.
even laten controleren bij de AH en dan door iemand anders misschien is de caisier/re wel een dief en heeft ze het kaartje omgeruild?
Ik zou echt geen reden kunnen bedenken om het niet te zeggen... Tuurlijk moet je dit gewoon zeggen. Als ik zo'n kaart zou hebben gegeven en er zou niets op staan, zou ik dat echt wel willen weten.
Als het goed is zou ze een apart bonnetje moeten hebben gekregen dat de kaartgeactiveerd is met datum en tijd