Zouden jullie hier iets mee doen..(buurvrouw)

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik had mijn mond niet gehouden ( als ik je man was achteraf gezien kan je er moeilijk op terug komen ) En ik weet ook dat ik haar uit kwaadheid misschien wel te grof iets had nageroepen.. Ik kan echt heel lief zijn maar als ze zo gaan praten dat je het kan horen en ze kennen jullie niet heb je aan mij de verkeerde, en no way dat ik zo een asociaal vies stuk ahum op de koffie zou vragen

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik vind dat hij gerust zoiets had kunnen roepen als "Dat is niet wat je tegen ons zei, hé, buuf!" Benieuwd hoe ze dan had gereageerd.

Ik snap ook gewoon niet dat mensen überhaupt nog herrie maken na 10-en. Toen wij hier gingen verbouwen, maakten we na het avondeten al geen echte herrie meer. En onze buren hebben geen eens kleine kindjes. Ik ben ook blij dat we dat zo gedaan hebben. Er is nu een ander schuin tegenover ons flink aan het verbouwen (ook nieuw in de straat) en je hoort toch hier en daar dat men er wel overlast van ondervind. Lekkere start maak je dan!

3. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Vind lawaai maken na 20uur al asociaal als je weet dat je buren kleintjes hebben.

Je weet nu wel gelijk wat voor type buurvrouw je hebt.

4. rums

rums Niet meer actief

Ik zou het nooit met zoveel woorden terugkoppelen aan haar. Maar ik zou - als ik haar zou spreken - even een paar woorden laten vallen dat zij wel weet dat je het gehoord hebt.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou zo'n mens dus niet op de koffie willen ;) jammer maar helaas, dat zou nooit meer goed komen als het hier zo zou zijn.
    Wel vind ik dat jouw man er meteen iets van had moeten zeggen, je kunt hier niet nu nog mee aankomen.

6. tuc

tuc Niet meer actief

nee precies, dat heb ik hem ook gezegd en dat vond hij eigenlijk ook wel. Wel jammer dat in zulke situaties mijn man niet zo adrem is als ik. Ik had idd net als lief en stoer zoiets gezegd.

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou, eigenlijk vind ik het beter om niet meteen te reageren waar de hele visite bij is, maar er juist iets later onder 4 ogen op terug te komen....als je direct iets over de schutting roept loop je je te verdedigen in mijn ogen, en dat is iets wat beslist niet hoeft, jullie hadden een goed punt en jullie hebben het netjes gebracht....

dus ik zou later heel beheerst even erop terugkomen. en duidelijk maken dat je het daar niet mee eens bent, dat je achter jezelf staat dat jullie netjes gehandeld hebben en dat je het jammer zou vinden als dit tussen jullie gaat komen.....zoiets....

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Moeilijk hoor.

Maar ik zou denk ik de buurvrouw uitnodigen op de koffie. Gewoon om de sfeer weer een beetje leuk te krijgen.

Dan uitleggen waarom jullie toen aan de deur kwamen. Ik zou niet meer op het voorval in de tuin terugkomen. Dat is iets wat ze in de privesfeer heeft gezegd tegen mensen waar ze dat tegen kan zeggen. Dat is misschien ook gezegd in een boze bui en ze bedoelde het misschien niet zo als het overkwam ( of misschien wel...maar goed dat kun je niet sturen)

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou dat mens ook niet bij mij over de vloer willen hebben.
    De eerst volgende keer dat ze weer herrie maken, zou ik aanbellen en zeggen "Ik wil niet zeiken hoor, maar dat jong van mij ligt wéér te blèren dus kan het wat zachter?"

10. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Eerst volgende keer als ze het weer doet erheen gaan en ronduit zeggen terwijl je met je vingers haakjes in de lucht maak: ons jong ligt weer te blehren dus als het effe zachter kan

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ow en zelf had ik niet afgewacht maar had ik overdreven hard gekucht op dat moment :)

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dit zou ik ook doen, heel eerlijk gezegd.

13. tuc

tuc Niet meer actief

nahla en shopaholic, dat is de reden waarom ik dus niet naar de deur ga, want ik zeg zoiets dus echt he...

heel lief van iedereen die de koffie voorstelt, maar als iemand tegen ons zegt prima en vervolgens tegen een ander gaat lopen klagen heb ik er niet zo'n trek in om die op de koffie/borrel te vragen. Ze doet tegen mij nl nog steeds alsof er niks aan de hand is. Ze heeft zeker recht op een mening en mag mij absoluut een zeikerd vinden, maar zeg dat dan recht in ons gezicht, daar hou ik van. Als ik iemand niet moet weet diegene dat en speel ik ondertussen geen mooi weer.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Maar zeg je dan ook tegen haar dat je een heel topic over haar hebt geopend?

Een koffie is veel leuker;)

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik had gewoon geschreeuwd over de haag "Ja, met dank aan jullie kabaal 's avonds laat horen de buren natuurlijk alles mee" :D ...

Met zo'n mens zou ik de eerstkomende tijd geen koffie willen drinken.

Deel Deze Pagina