Dat is niet waar. Het virus blijft na uitbraak gewoon actief en kan via spettertjes in de lucht worden overgedragen. Het buikgriepvirus blijft zelfs 10 weken (!) na uitbraak nog in leven op beddengoed, wc-bril, kotsemmer enz als het niet wordt ontsmet.
Hier ook een angststoornis. Paniekstoornis welteverstaan, maar nee. Dit zijn meer hypochondrische gedachtes.
Ja ook, dat kan ik niet voorkomen, maar ook 3 dagen na het ziek zijn ben je nog besmettelijk.. Dus probeer ik altijd wel te voorkomen dat ik andere mensen aansteek..
Nee, dit zou echt nooit in mij opkomen. Ik heb dan ook geen angststoornis. Lijkt me wel heel vervelend voor je!
Nee, dit zou niet echt in me opkomen. Je kunt haar uitleggen dat je daar angstig over bent... Dan hoef je je angst ook niet weg te stoppen of te onderdrukken.
ik heb ook een angststoornis ( gehad) dit zou bij mij niet opkomen maar de angst die ik heb waarschijnlijk bij jou weer niet.dus je bent niet raar of gek. het is alleen vervelend. zoek er hulp voor meid.
Het zou misschien even bij mij opkomen maar zou het al snel weer vergeten. Ik heb geen angststoornis trouwens. Ik heb zelfs iemand met de waterpokken geknuffelt toen ik zwanger was.. Ging niet expres maargoed, ik was daarna eigenlijk ookniet bang. Ben niet bang voor iets echt gebeurd.
Nee. Ik hoop wel dat je hier hulp voor krijgt of gaat krijgen. Ik denk dat je vriendin schoner is dan het wisselgeld in je portemonnee. Ik begrijp je angst wel met al die sars-vluchten in het verleden en de Mexicaanse griep enzo, maar de kans is minimaal en daarom hoef je niet bang te zijn!
Ook hier bekend met angststoornis, maar eerder richting dingen die kunnen gebeuren zoals ongelukken enz. Ik vind de gedachte niet raar, maar bij mij zou hij niet opkomen omdat ik dus een heel andere richting op denk.