zouden jullie hier wat van zeggen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mammievan2, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als t alleen de vloer was zou ik nog over m'n hart strijken.
    Maar stof slierten en beestjes?!
    Nee dank je, dan kunnen ze van mij echt wel een belletje verwachten.....

2. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook melden

3. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik zou het zeker melden!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Of gelijk melden, of niet meer. Nu is het al schoon en kun je het niet laten zien.

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Melden. Ik had niet eens gedweild zelf: ze sturen alsnog maar iemand om fatsoenlijk schoon te maken, of ze bieden je een ander huisje aan dat wel schoon is.

6. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Had het zeker gemeld bij de omschrijving die jij geeft. En ik was ook echt zelf niet begonnen met poetsen.. kom nou.

7. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    ik zou het zeker melden, ik had niks schoongemaakt dan konden ze zelf zien hoe smerig het is.

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Absoluut melden!

Ik zit toevallig nu in hetzelfde park en wij hadden een heel schoon huisje. Heb echt gecontroleerd of huisje schoon was. Boven op en in de kasten, onder de beddenetc. Heb zelden zo'nzo'n schoon vakantiehuisje gezien. Gister zag ik dat bij het huisje naast ons de bank op zijn kant werd gezet door de schoonmaakster om ieg te stofzuigen. Ik zag niet of er gedweild werd...

Dus ik denk dat het aan de schoonmaakster ligt ;)

9. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    leuk dat je er ook zit . Gelukkig hadden jullie wel een schoon huisje

10. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Dat kan.. maar de schoonmaakster mag in principe alleen met water en een dweil werken, onder tijdsdruk. Alleen als de dweil droog is mag het omgespoeld worden dus vaak wordt er met een vuile dweil gedweild. 1x in de zoveel tijd wordt er uitgebreid met schoonmaakmiddel de vloer gedaan.

Dat is iig de manier in het park waar ik werkte. Ik deed het alleen altijd stiekem wel met een scheutje vloerreiniger :) ik wil in mn eigen huis ook gewoon op witte sokken kunnen lopen, ik ging er vanuit dat andere mensen dat ook best belangrijk zouden vinden.

11. misa

misa Niet meer actief

Zeker melden! Hebben wij in Arnhem ook eens gehad in een park: gebruikt washandje in de badkamer, kapot riool, alles wat viezig...

12. Summer sun

Summer sun Bekend lid

14 dec 2013
    570
    1
    0
    Ik zou er zeker wat van zeggen. Je hoort in een schoon huisje terecht te komen. Niet een waarbij je eerst zelf de boel moet sopoen

13. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb gemeld maar heb er niks meer over gehoord

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hebben wij twee jaar terug gehad in Hoog Vaals van Landal.
    Het huisje was gewoon té smerig voor woorden. En het was ook nog tijdens de hittegolf…
    Op het moment dat ik het zag, ben ik het huisje doorgelopen, alles opgeschreven en op internet gekeken of er nog aanbiedingen waren, oftewel, of er nog huisjes vrij waren ;) en ben met die lijst naar de receptie gegaan en een melding gedaan, maar ook gezegd dat ik verwacht dat ze hier wat aan doen, en dat ik geen genoegen neem met alles is vol, want dat was niet zo.
    Ik betaal en ik verwacht gewoon een schoon huisje, simpel zat.
    Het duurde even en ze deden niet moeilijk, maar we kregen een omboeking van een 4 persoons comfort naar een 8 persoons extra luxe. En dus extra ruim ;).

15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Schandalig.
    Ik snap dat nooit. Voor hun een kleine moeite en negatieve reclame is erger dan een half uurtje een schoonmaak(st)er betalen.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Als zelfs ziekenhuizen vies kunnen zijn (ik lag eens een week op een kamer waarbij dus een week niemand was gekomen om schoon te maken, na 1 week kwam er een dame die verbaasd was over de berg stof die onder het bed lag) dan kan ik me dat helaas bij vakantiehuisjes ook wel voorstellen.

17. someonespecial

someonespecial Niet meer actief

Gelijk aangeven, wat smerig zeg!

Deel Deze Pagina