Zouden jullie hierom vragen om een extra echo??

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by MaggieMagpie, Jan 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

Jan 3, 2013
    135
    0
    16
    Ik weet niet of ze dit doen als je het vraagt.
    Als je perse een echo wilt kan je natuurlijk altijd een pretecho laten maken, dan zijn de kosten alleen voor jezelf.

2. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    vragen kan altijd, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit een reden is om de echo te vervroegen...

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik zou het niet vervroegen.. Kijk als je twijfelt of alles goed is kan ik het me voorstellen.. Maar gewoon wijde trui aan en anders zeg je idd dat je de feestdagen wat minder had moeten eten :p
    Blijft dat plekje vrij voor iemand die de echo misschien beter kan gebruiken..
    Gefeliciteerd trouwens! :D

4. Jet

Jet Actief lid

Nov 3, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zelf een echo laten maken bij een echobureau omdat ik zeker wilde zijn dat er een hartje te zien was voor ik het zou melden op werk. Ik mag nl mijn werk niet meer doen zodra ik het weet dat ik zwanger ben.. Maar ook dat was geen reden voor de vk om eerder een echo te maken. Dus als ik jou was zou ik nog gewoon een weekje wachten, en zeggen dat een heel gezellige kerst hebt gehad ;)

5. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Vragen kan altijd. Heeft je verloskundige een eigen echo apparaat? Dan is het toch gauw gebeurt om even te kijken.

Hier standaard (!) een echo met 8, 10 en 12 weken, erg luxe begrijp ik als ik de overige reacties lees.

6. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Sommigen zijn niet echt genuanceerd hier he?? ;) temeer omdat ik zelf ook mn twijfels aan aangaf om het uberhaubt te vragen.

Anyway, ik hou er zelf ook niet van om een VK te "belasten" en doe het ook niet... ik wacht nog wel een paar dagen...

Dat ik er nu uitzie als een zwerver met wijde soepjurken en elke avond krom lig van de buikpijn omdat ik de hele dag mijn buik inhoudt, neem ik wel voor lief! :p

7. MaggieMagpie

Hier standaard met 8 weken en dan je termijnecho geloof ik.

8. MaggieMagpie

Die MA was nog voor de geboorte van onze zoon, dus ik denk het niet. Bovendien krijg je bij onze VK standaard met 8 weken ook al een echo...

Maar dat hoeft ook niet hoor. Het is ook niet zo dat ik bang ben dat er iets mis is, heb er een goed gevoel over namelijk. Maar ik wil het gewoon niet eerder vertellen dat nadat ik een goeie termijnecho heb gehad...

Share This Page