Zoals de titel al zegt wil ik óf een trollbeadsketting of een pandoraketting. Wat zouden jullie kiezen en waarom?
Ik heb pandora. Is iets goedkoper en ik vind de zilveren bedels mooier. Van trollbeads zijn de glaskralen mooier vind ik.
Trollbeads, die vind ik veel mooier dan Pandora, de zilveren bedels zijn gedetailleerder, en vooral de glaskralen zijn veel mooier.
Ik ben ook helemaal van de Trollbeads, gek op mijn TB armband. Het lijkt wel alsof iedereen Pandora heeft en ik vind het altijd leuk als ik trollen aan iemands arm spot. Ze zijn mooier en gedetailleerder dan Pandora, maar ik geloof dat ze wel duurder zijn. En het zilver van Trollbeads wordt dit jaar weer duurder, maar Pandora zal vast ook wel prijsstijgingen hebben.
Ik ben ook fan van Trollbeads. Heb een tijd mijn armband met neppers aan kunnen vullen en inmiddels zijn ze (bijna) allemaal vervangen door echte. Zo kun je als je niet gelijk een formuin uit wilt geven toch al leuk je armband vullen.
Ik zou dan gaan voor de pandora.. ik vind de ketting gewoon mooier / rustiger. De bedels vind ik er mooier uit komen dan bij de trollbeads..... Ik zelf heb geen ketting maar wel 3 pandora armbanden maar doordat de arband van zichzelf gladder is vind ik de bedels mooier uit komen.
O my god wat zijn het mooie sierraden zeg. Maar moet ik wel voor sparen hoor pffff. Maar wel super mooi
Het is idd niet goedkoop allemaal maar het leuke ervan is dat je altijd wel iets weet voor je verjaardag En ook met bijzondere momenten ofzo, deze trollbead kreeg ik vorige week van mn man als symbool voor ons vlindertje Bekijk bijlage 211350
pandora heeft afgelopen november dacht ik ook een prijsstijging gehad in zilver. ik heb van beide 1 armband
Ik heb van beide een armband. Bij Pandora heb je meer keus in de zilveren bedels en bij Troll beads is er meer keus in de glaskralen.