Nope, had daar niets gekocht. Echt niet! Zou sowieso een klacht indienen bij de bedrijfsleider of hoofdkantoor, dan heb je kans dat ze gratis bezorgen en eventueel nog wat korting van de eetkamerstoelen halen zodat je die ook meteen hebt. Maar ik bestel dingen als banken via internet, veel keus en vaak een stuk goedkoper.
zo opgelucht!?? nee als ze chaggie zijn idd laat maar...maarja als je hem echt graag wil hebben! heb ik gehad met een auto, was zoooooo verliefd erop. helemaal perfect maar die snotneus die hem wou verkopen (naja wou) zat mijn auto af te zeiken op dingen echt ongelovelijk nah om te lachen. ben ook zo weggelopen. heb er wel spijt van gehad. mn ego was weer eens te groot. dus straks zit je op je bankie, en dan ben je toch wel blij stuur je toch een koude douche daarheen
Ik zou een bank kopen om de bank en niet om de verkoopster. Dat is mijn mening (dacht dat daar in dit topic naar werd gevraagd?). Wat heb ik dan aan een niet lekker zittende bank en een prodentlach van een o zo lieve verkoopster? Als ik een aankoop zou moeten afhaken vanwege het onvriendelijke personeel zou ik bijna nergens meer wat kunnen kopen. Er zijn weinig winkels waar ze aardig tegen me doen (dat komt door mijn uiterlijk, en mensen zijn nou eenmaal bevooroordeeld).
ik had inderdaad een rotje in zn kont gestopt Ja lastig of ik dan wel of niet zou kopen. Ik voel me geen koning in een winkel maar beetje respect mag best. Niet naar leidinggevende gevraagd? Of volgende dag terug komen en hopen dat je andere verkoper tegen t lijf loopt. Maargoed, je heb nu je bank en je stoelen! Succes met verhuizen Oja ze behandelen trouwens iedereen anders. mijn pa is een echte zaken man en wilde ergens korting voor maar kreeg het niet. (afdingen is zijn passie soms ) hij was pissed off want hij werd echt genaaid. volgende dag terug gekomen in pak en stropdas en ze kusten nog net niet zn schoenen
Hahah nee zo bedoelde ik het ook niet helemaal hoor met die "gunfactor".... maar het kan voor mij wel doorslaggevend werken Zeker wanneer er verder geen korting of extraatjes worden weg gegeven.
Tja, ik koop een bank als die én lekker zit én ik vriendelijk geholpen word. Natuurlijk koop ik geen dingen die ik niet hoef, omdat de verkoper aardig is, maar andersom, ik kijk wel even verder, zijn wel meer meubelwinkels.
Ik zou nog een keer naar de winkel gaan en om een andere verkoper vragen. En dan bij die andere verkoper nog wel even melden dat jullie er eerder al waren en door een zeer onsympathieke verkoper naar buiten zijn gejaagd. Met een beetje geluk helpt die andere verkoper jullie wel, omdat die a) niet zo'n zak is als die ander en b) omdat ie wéét dat jullie weglopen als het jullie niet zint. En met een beetje geluk matst ie jullie dan ook nog én krijgt die ander op z'n ballen
Oohh dan heb ik zo de neiging om die man te vragen of ie zijn dag niet heeft ofzo. Datie beter een ander beroep had kunnen uitoefenen
whaha dit doet me denken aan iets dat net gebeurde bij de Burger King even zwaar offtopic sry! Ik stond in de rij en voor mij stond een blondje, strakke broek, ja je weet t wel. Waar elke 16jarige op geilt. Dus die had betaald en liep naar buiten en ik wilde bestellen. die gozer achter balie stond nog net niet te kwijlen en te doen, had niet eens door dat hij nog klanten moest helpen en zat wat te geinen met zn collega en fluit geluiden te maken en van die rare geluiden. Dus ik haalde m ff uit zn trance en vroeg of hij een kwijl bakje nodig had. tja vind dat zo zwaar respectloos om klanten zo te behandelen. niet alleen dat gekwijl naar een blondje, maar ook voor de volgende wachtende klant sry moest t ff delen hihi back on-topic!