Korte reactie nee ik zou nooit wat negatiefs zeggen over een kind zijn of haar kleding. wel als mijn dochter als pipo naar school wil jurkjes over elkaar haaha..
Nee. En ik had allang tegen m'n zus gezegd.. Anders doe je even normaal? Dat kind is er hartstikke blij mee. Ga iemand anders afkraken!
Iets negatiefs mag best. Je mag ook best zeggen dat iets je smaak niet is. Maar je hebt kritiek en je hebt meningsverschillen en je hebt afbranden.
Ik zou nooit iets over een ander kind zijn/haar kleding zeggen. En al helemaal niet in het bijzijn/tegen het kind zelf. Ik vind je zus dus echt compleet niet wijs: die denkt blijkbaar niet na over wat dit met een kind kan doen? En haar dochter zat erbij? Dus die weet nu ook wat haar moeder er ongenuanceerd van vindt? Heel vreemd. Denk dat als je al een historie hebt van rare opmerkingen en niet bijgestuurd willen worden, dit de meest wijze reactie was.
Tegen een kind nooit... Ja tegen mijn eigen dochter haha als ze een cominatie aanheeft die echt níet kan (beetje zoals Penseel beschrijft; Pipo dus). Misschien dat ik het op een nette manier zou proberen aan te kaarten bij de moeder maar tegen een kind nooit. Vind dat echt zo laag. Een cliënt van mijn moeder (verstandelijk gehandicapt) kreeg eens van één van m'n moeders collega's te horen "nou zeg van die kleren zou je moeder zich toch omdraaien in haar graf". Mevrouw was de hele week verdrietig. Zulke dingen vind ik echt gemeen. Ook al wás het een spuuglelijke kledingcombinatie, dan kan je dat toch netjes verwoorden.
Wat sneu van je zus zeg, ik zou er ook wat van gezegd hebben zoiets gelijk afkappen. Ik zie op school bij mijn dochter wel eens kinderen in te kleine vieze kleding rond lopen maar geen haar op mijn hoofd die zich daarmee gaat bemoeien. Zou het mijn kind zelf nooit aan trekken maar iedereen in zijn waarde laten.
Nee, ik vind het echt niet kunnen en ik had er dan ook direct wat van gezegd. Vind het echt heel triest.
Geef nooit commentaar over iemand zijn kleding en zeker bij kinderen niet. Ik hoef het niet aan en als zij zich gelukkig voelen en het mooi vinden is dat prima toch. Zijn wel ergere dingen dan druk maken over iemand zijn kleding. Triest gewoon
Mijn dochter heeft trouwens wel eens toen ze een rokje droeg (gewoon leuk rokje als je het mij vraagt) de vraag gekregen 'moet je dat dragen van mama?'... Zo vreemd.