Ik zou liever iemand hebben zonder papiertje maar wel met ervaring, dan iemand mét papiertje maar zonder ervaring. Wel zou ik het vantevoren fijn vinden om samen met mijn kind even een bakkie te komen doen om te kjken of het klikt. Maar dat zou ik bij een 'officiële' oppas ook willen.
Een gastouder die bij een gastouderbureau staat ingeschreven zou ik zelf ook niet snel gekwalificeerd willen noemen. Het is niet zo dat zij echt een opleiding gedaan hebben. Meer een cursusje en ehbo voor kinderen. Dus denk wel dat je mensen kunt krijgen die hun kindje bij je willen brengen hoor.
Mee eens. Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen, dat ik het denk ik alleen zou doen als ik de persoon al zou kennen. Ik zou onze zoon niet bij een onbekende brengen. Zou jij dat zelf doen, je kind bijvoorbeeld naar iemand brengen die op marktplaats staat ofzo. Brrr... Nee, dat zou ik toch niet vertrouwd vinden!
Ja dat kan ik me wel voorstellen,zou ik ook moeite mee hebben. Ik zou hem nu dan ook niet naar een totaal onbekende oppas brengen,mischien als ik diegene via een vriendin ofzo ken wel maar dan moet ik echt een heel goed gevoel bij diegene hebben (lijkt me logisch).