Ik neem aan dat ze proffesioneel genoeg zijn om hun geaardheid buiten beschouwing te laten, idem voor heteroseksuele stellen.Voor mij maakt het verder niet zoveel uit. Verder heb ik wel bepaalde voorwaarden maar weet niet hoe dat precies bij gastouders gaan. Wanneer ik een overeenkomst aan ga met iemand ga ik dat niet aan met haar vriend/vriendin/man/vrouw.
vind het erg dat dat in 2014 nog een discussie punt moet zijn. ik zou mijn kind dus zeker gewoon brengen als het klikt
Idd heb ook bepaalde voorwaarden maar die klopte al voor ik er om vroeg zeg maar. En dat had niks te maken met op wie ze valt en met wie ze woont. In dit geval heb ik indirect wel met haar vriendin te maken omdat zij ook gastouder word zodra ze dr diploma behaald heeft. Maar ik zie haar gewoon als gastouder en niet als vriendin van..
Ik vraag mij ook af met wat soort mensen jij omgaat want ik zou helemaal niemand in mijn omgeving kunnen bedenken die dat uberhaupt opmerkelijk vindt
Nou waarom niet? Ik vind goede zorg voor mijn kind belangrijk en dan maakt het mij niey uit of iemand samen is met een man of vrouw.
Tuurlijk breng ik M. Er heen. Kan me geen reden bedenken waarom niet. Ze leert voor hetzelfde dus 2 leidsters met verstand van kids. Hoe fijn is dat! Ik ga M. leren dat het niet uit maakt of je op mannen of vrouwen of beiden valt. Ik vind het veel belangrijker dat mensen zichzelf zijn en ik van hem zou hou en dat dit nooit minder zou zijn als hij op mannen zou vallen.
Absoluut geen problemen mee. Denk dat de mensen die er nog wel problemen mee hebben toch vooral uit de gelovige hoek komen (ook niet allemaal overigens). Jammer dat dit anno 2014 nog zo is.
Ik kan geen enkele reden bedenken om mijn kinderen hier niet naar toe te brengen. Ik vind het juist heel goed dat ze op jonge leeftijd al weten dat het heel normaal is en je mensen nooit mag afkeuren op geaardheid !
Ik zou er geeneens over nadenken. Tuurlijk gingen mijn kindjes daar gewoon heen. Naast een zus die op vrouwen valt, hebben wij in onze vriendenkring voldoende homo stellen. Zou wat zijn als je kind daar niet mee in aanraking zou mogen komen. Zeg maar tegen je omgeving: het is niet besmettelijk en je wordt het ook niet door het te zien
Nou zoals ik al zei mensen die gewoon zeiden geen moeite te hebben met homo's of lesbische vrouwen. Vandaar dat ik het dus ook zo vreemd vind dat ze hun kind er niet heen willen brengen
Nou de een zegt ik wil niet dat ze gaan vozen waar mn kind bij is ( ff serieus) En andere zijn er niet echt duidelijk over..
Hmm wij wonen hier nogal multiculti. En ik vermoed dat het hier zomaar weleens een probleem zou kunnen zijn Er zijn nogal wat geloven waar dit echt niet kan.. En op de een of andere manier denken die mensen dan dat het besmettelijk is ofzo? Zou het zelf geen issue vinden. Sterker nog.. Ze zou het van mij niet eens perse hoeven zeggen. Al zou ik er ongetwijfeld WEL naar vragen... Maar dan gewoon puur uit interesse En dan niet of ze lesbisch is maar of ze een partner heeft. En of die dan overdag bijv ook thuis is of niet. En dan moet het wel een flinke Creep zijn voordat ik daar een drama van maak Zeker als de dame in kwestie geheel met mij op 1 lijn zit zou je denken dat ik d'r partnerkeuze toch ook moet kunnen laten zijn voor wat het is
Vraag me af waarom sommige mensen het toch nodig vinden om TS te bitchen, aangezien ze zelf al aangeeft er geen problemen mee te hebben en het ook opmerkelijk vind van mensen in haar omgeving.
Nou ik vind die mensen om jou heen bekrompen! Jeetje Mona zeg. Laat iedereen even lekker zijn eigen ding doen, niemand zeurt ook dat jij met een man in bed ligt toch.. Ik zou mijn kids dus gewoon brengen, weten ze ook gelijk dat het kan dat iemand 2 moeders of 2 vaders heeft
Maar kan natuurlijk ook zijn dat het er om gaat dat het een stel is in het algemeen. Dus niet perse omdat het gaat om een lesbisch stelletje.
Ik zou er totaal geen probleem mee hebben! Sterker nog.. Mijn zwager is homoseksueel en woont samen met zijn vriend. Wij hebben aangegeven dat we hem graag als voogd willen hebben voor onze dochters mocht ons iets over komen. Ik weet zeker dat onze kinderen niks te kort zullen komen en ze liefdevol voor hun zullen zorgen. Ik zou dus geen bezwaar of moeite hebben!
Ik zou het juist een pluspunt vinden. Mijn dochter van 5 is heel erg van 'een jongen met lang haar is een meisje, meisjes dragen jurken, een jongen kan roze toch niet als lievelingskleur hebben en meisjes zijn verliefd op jongens etc'. Leert ze van klasgenootjes denk ik...... Dan vind ik het toch wel een groot pluspunt dat ze af en toe bij haar opa's logeert. Haar opa's die getrouwd zijn (hertrouwd), samen in 1 bed slapen en net zo veel van elkaar houden als haar papa van haar mama en mama van papa... Leert haar dat het moet kunnen om anders te zijn dan de norm...