Hoi Zonne straal, Mijn NOD zal ergens tussen gister en morgen zijn. Mijn testen lopen niet af en geen bloedverlies maar helaas lopen mijn testen de afgelopen dagen ook niet op dus dan ga je je toch behoorlijk zorgen maken 😏
Ik zou als ik jou was niet elke dag testen want vaak zie je dan geen verschil. Ik hoop voor jou dat alles goed gaat en blijft gaan en dat je gevoel ongelijk heeft ik duim in elk geval heel hard voor je.
Ik heb gister niet getest. Dit zijn m'n testen bij elkaar gelegd met een elke keer 2 dagen ertussen. Dus zondag, woensdag en vandaag. Dan zie ik wel verschil maar zou t genoeg zijn? Begrijp er niks meer van. Geen bloedverlies gehad alleen beetje menstruatie achtig gevoel vanaf begin van de week.
Vind het er toch mooi uitzien hoor! Heb je topic helemaal gelezen en was er beetje bang voor eerlijk gezegd, maar nu ik deze testen weer zie, vind ik hem wel opgelopen. Ik zou de hoop nog niet verliezen! Maar ik snap hoe je je voelt, want ik had vorige maand precies hetzelfde. Terwijl iedereen zei dat de testen toch opliepen, merkte ik al dat dat niet zo was. Uiteindelijk liepen ze ook weer af. Gewoon balen die onzekerheid! Ik hoop uiteraard dat ze bij jou wel mooi blijven oplopen
21 juni posi ovu is 23 juni je eisprong en dan ben je nu dus 16 dpo. Ik vind de streep dan wel wat licht, maar dat kan verklaard worden door een latere innesteling. Heb je na 21 juni nog doorgetest met ovu testen?
Hoi, Ik wilde jullie toch deze tests nog even laten zien. Ik had al een aantal dagen geen test gedaan en vanmorgen deze 😊 Alsnog een knaller! 😊