Goedemorgen dames, Het is nog vroeg maar zouden jullie mee willen kijken? Ik zou graag mijn partner kunnen verrassen als hij straks thuis komt uit de nachtdienst, maar ik twijfel vreselijk. Ik denk zonder foto wel een streepje te zien, maar kan het me ook verbeelden natuurlijk. Bovenste test van gisterochtend ( 4 dagen voor nod ) Onderste test van dus net ( nu 15 minuten geleden en dus 3 dagen voor nod ) Foto's zijn misschien wat wazig, camera van de tel niet echt perfect meer.. Alvast bedankt voor jullie reactie
Ik zie wel wat maar weet niet of dat het streepje moet zijn, volgens mij moet die dichterbij de controle streep staan.
Ik zie niks helaas. Dat wil niet zeggen dat er niks staat trouwens. Maar mijn ervaring is dat mannen sowieso iets meer nodig hebben dan een tuurstreepje . Bij voorkeur gewoon “zwanger” in beeld. Ik zou dus nog even wachten met verrassen tot je een duidelijk positieve test hebt.
Ik zie ze echt niet. Zoals gezegd mannen zijn niet zo goed met streepjes zeker niet als ze ontzettend vaag zijn nog. Even paar dagen wachten nog. Ik duim wel voor je.
Ik denk wel iets te zien op je tweede test, maar ik vind je foto's heel wazig/pixelig. Zou je er een ring of muntje oid naast kunnen leggen? Dan zoomt je camera beter!
Als je maar lang genoeg op zwangerschapspagina zit krijg je van de meest uiteenlopende dingen verstand