Ervaringen gevraagd ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door VroegeLente, 3 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Dames,

Zojuist voor het eerst ovulatietest gedaan. İk heb geen vaste cyclus wel tussen de 28-35 dagen. Vandaag is cyclus dag 11.
    İk verwachtte een veeel lichtere streep tot geen streep eigenlijk. Wat betekent dit dat mijn ei eraan komt of is dit gewoon dik negatief? Zie foto

Bijgevoegde bestanden:

2. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Dit is negatief inderdaad. En deze test kan knallen! Pas als de streepjes even donker zijn of donkerder dan, dan heb je je piek. Bij mij merk ik altijd wel oploop in testen. Ik zou het voor nu gewoon nog even bij 1 keer per dag testen houden. Dus morgen weer. En als hij oploopt dan 2x per dag.

3. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Even kijken hoe het morgen zal zijn idd
    Ben benieuwd.
    İk dacht dat me ei eraan kwam omdat het voor mijn gevoel niet zo super licht is.
    Maar omdat dit mijn eerste test is heb ik dus geen vergelijkingsmateriaal.

4. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Hij is inderdaad niet super licht. Maar dit soort testen kunnen wel. Als je het fijner vind kun je vanavond nog een keertje testen. Wie weet. Ik zie bij mij ook echt altijd oploop.

5. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Misschien dat het bij mij niet zo heel licht overkomt omdat ik inmiddels gewend ben geraakt aan omo witte zwangerschapstesten

6. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Om even een beeld te geven, deze is van vorige week:

Deel Deze Pagina