Hallo dames, Even een vraagje over ovutestje's. ik had gister een knaller de test streep was donkerder dan de controlestreep. we hebben donderdag zaterdag en zondag flink geklust. Alleen nu heb ik net weer een testje gedaan en is nog steeds wel een streep te zien niet zo donker als gister maar is toch wel heel duidelijk. is het nu verstandig om vanavond nogmaals te klussen, ik vind het nu een beetje zo'n verplichting worden. we hebben een dochter van anderhalf jaar en we zijn daarvoor 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken. nu was het eerste ronde raak alleen is helaas misgegaan. en wil er eigenlijk niet weer zo'n verplichting van maken. maar wat zouden jullie doen? vanavond manlief toch maar weer lief aankijken of gewoon afwachten nu? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes
Ik zou zeggen vanaaf nog een keertje je mannetje verleiden.. Maar ja.. als je het een verplichting vindt hoeft het niet perse. Misschien dan vanaaf niet en morgen wel.. voor de zekerheid.. Hij springt volgens mij maximaal 48 uur na je piek.
ik zou vanavond niet doen maar morgen... als je ei vandaag of morgenochtend springt heb je nog een voorraadje van gisteren, en als ie morgen laat in de middag springt dan kan je 's avonds voor de zekerheid nog een keertje klussen...
ik zou zeggen, gooi je charmes gewoon nogmaals in de strijd? en het laten voelen als een "verplichtnummertje" dat is maar net hoe je het aanpakt succes
Ik zou ook morgen nog een x aan de klus gaan en vanavond niet. Er ligt nog een voorraadje van gisteren dus morgen een vers voorraadje neerleggen.
Hallo, Morgen kan niet, ik ben zelf morgenvroeg om 7 uur al weg, En om ongeveer 4 uur weer thuis, manlief gaat 3uur weg en komt s'nachts laat pas weer thuis. Groetjes
Ik zou niet vanavond doen maar morgen nog een keer. je ei springt aan het einde van je piek en dan heb je nog 12 uur om de klus te klaren! Maar goed, dat gaat dus niet lukken lees ik...
Maar de ovutest was gister heel erg positief en vandaag alweer een heel klein beetje minder. Dus nog wat adviezen graag
Ik snap je vraag niet helemaal. Je vraagt of je vandaag moet klussen of morgen, maar morgen is geen optie toch? Dus dan blijft vandaag over. Als je er geen verplicht nummer van wilt maken: Je hebt gisteren al geklust, toen je test al positief was. Op zich is het dus niet nodig om nog eens te klussen, want zaadcellen kunnen tot 3 dagen overleven in jouw lichaam.
Ik weet deze maand alles van verplichte nummertjes, en leuk is zeker anders. Zelf kies ik er wel voor om er toch maar voor te gaan. Als ik dan ongi word hoef ik in ieder geval niet te denken, wat als ik toch...
Mijn ovutestje was gister heel erg positief vandaag iets minder dus de vraag was dan ook zou ik dan vandaag nog eens moeten klussen?" Morgen is geen optie nee vanwege hele dag werken allebij. We hebben donderdag zaterdag en zondag geklust Hoop dat je het nu beter snapt Groetjes
Nou volgens mij heb je je ei wel te pakken hoor. Na een knaller van een test 2 dagen geklust? Kan bijna niet missen... Ik lees altijd dat je na een pos ovu test niet verder moet testen omdat je piek altijd heel snel weer daalt... zonde van die kostbare staafjes toch Maar looks verry good meis ik duim voor je hoor! Liefs Dian