Goedeavond dames, volgends mij banner zou ik eisprong moeten hebben.. maar ik kreeg donderdagmiddag al een erge steek links in me onderbuik ik moest even in mekaar duiken om van de pijn af te komen.. sindsdien heb ik lichte steekjes in me borsten en een spierpijnachtig zeurderig gevoel in me onderbuik met af en toe iets fellere steken.. en ik was afgelopen zaterdag onwijs misselijk en aan de diarree.. zou dit allemaal op een eisprong kunnen duiden, hebben meer vrouwen hier last van gehad...? en ik heb op donderdag vrijdag en zaterdag geklust.. zou dat te laat zijn???? wie had dit ook en bleek zwanger.....
Ik hoop dat het je eisprong geweest is, maar of dat ook echt zo is weet niemand. Misschien dat je het kan bijhouden door middel van temperaturen of ovulatietesten. Zaad blijft kan wel lang in leven blijven zeker wel een dag of 3 en een ei moet volgens mij binnen 24 uur bevrucht worden. Als je ei dus evt. vrijdag is geweest en je hebt zaterdag geklust zou dat nog prima kunnen. Zelf heb ik nog nooit een eisprong gevoeld. Ik voelde met spuiten van hormonen/slikken van clomid wel een soort van ei groeipijn, maar nooit echt de sprong zelf. Geen idee hoe dat moet voelen....
Nja ik heb zoiezo donderdag vrijdag en zaterdag geklust.. me temp is wel met 0,3 omhoog gegaan.. maarja.. en ik hoop echt dat het deze maand raak is.. ik heb donderdags echt de erge steke gevoeld net wat ik in maart ook voelde en achteraf bleek dat dus ook mijn eisprong gheweest te zijn.. maar omdat ik nu nog die zzeurende pijn onderin me buik heb.. heb k wel beetje goede moed.. maarja is nog steeds afwachten.. morgenochtend weer temp bekijken of die nog steeds hoog is..
Hi Miranda Het klinkt alsof je donderdag je ei hebt gehad of dat de sprong begonnen is,,, het eitje kan dan ook pas op vrijdag echt gesprongen zijn. Dus met je klus dagen zit het zeker goed . Meer als dit kan je bijna niet doen. Ja Ovu testjes of tempen, ovu testen zijn echt heeeel handig hoor. Maar denk dat je op de goede weg zit. Ik duim voor je. Liefs Dian
Dankjewel Dian, ik hoop het zo.. die zeurende pijn.. pff.. ik ben op goede vrijdag jarig de 22ste.. dus ik denk dat ik dan ga testen.. zou een mooi cadeau zijn.. ik hoop echt dat het raak is.. maar wat ik nu allemaal voel eigenlijk nooit op deze cyclus dag gevoeld.. ik ga wel elke dag tempen kijken of die hoog blijft..