Wij krijgen nu dus een meisje. De jongenskleding kan de deur dan uit en dat geld willen we bijleggen voor andere kleding voor deze baby. Nu zit ik op mp te kijken, naar van die kledingpakketten. Maar volgens mij levert het dan erg weinig op. De kleding die ik heb is vooral H&M, Just Small, Name It, Next (engels merk, denk vergelijkbaar met Name It) en ik heb ook best wel wat van Mexx en Noppies. Ik weet dus écht niet hoe ik dat moet gaan aanpakken! Stuk voor stuk, of kleine setjes? Of zou het lonen om ermee op een rommelmarkt of kledingbeurs te gaan staan? Pas na de 20-weken echo gaat het weg, ik wil nog wel even extra bevestigd krijgen dat het echt een meisje is. Sta je anders mooi te kijken als je alles al verkocht hebt.. Ervaringen graag!
Als ik jou was zou ik toch op een rommelmarkt gaan staan, Dit tijd van het jaar sta je toch vaak in een hal dus sta je niet in de regen. Niet veel werk en snel verkocht meestal. Heb met 1 doosje toch 150 euro verdient en ik had veel name it,noppies en zo.
Ik doe het wel via marktplaats. Op een kledingbeurs staan lijkt me zo'n gedoe, en wie weet hoeveel je verkoopt. Sta je daar de hele dag, levert het misschien zo goed als niks op. Nee, dan doe ik het liever vanuit mijn luie stoel. Maar moet wel toegeven dat het niet veel oplevert, maar alle kleine beetjes zijn mooi meegenomen toch?
Zeker, maar ik heb best wel wat en dan elk ding apart gaan versturen is ook gewoon k..werk. Dus een rommelmarkt is wel een idee?
Ik stelde zelf setjes samen, een broekje met shirtje bijvoorbeeld. Aan de staat van de kleertjes en het merk bedacht ik wat ik er voor hebben wou. Gemiddeld zo'n 5 á 7,50 kreeg ik ervoor, daar kwam nog 2,50 verzenden overheen. Was dan noppies, name-it of z8, replay ed ging voor meer weg. Heb zo veel setjes verkocht en kon er wat leuks voor weer kopen. Schoon wassen, strijken, neutraal en net onder/achtergrond en foto's maken per setje en per setje op mp Middagje werk
De dure/duurdere merken (S&D, Jottum, Z8, Bomba, Bengh etc.) verkopen wel goed op MP is mijn ervaring, maar de gewonere merken zoals Name It en de non-merken verkopen bijna niet. En als je er al wat voor krijgt is het minimaal.
Hm maar zat net te kijken, er is hier in de buurt in Arnhem in januari een kledingbeurs, maar dat kost wel ff 35 euro per kraam. Zou dat een beetje rendabel zijn? Ik heb best veel spulletjes. Ik kan dan tm maat 74 verkopen (jongste draagt dat nu nog)
ze woont in friesland zou dr niet mee op een rommelmarkt gaan staan dat verdient juist minder dan een kledingbeurs. 35,- voor een kraam is veel teveel, echt aso.
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/394870-gezocht-moeders-mem-kinderkleding-beurs-surhuisterveen.html is dat nu verandert dan in een rommelmarkt?
Ik ga best vaak naar een rommelmarkt en vind het toch zelf duurder op marktplaats dan op een rommelmarkt maar mensen kopen sneller iets op een rommelmarkt want dan kan je het goed zien. Is dat in januari een echte kledingbeurs? en toevallig in de rijnhal? dan raad ik je namelijk zeker aan om te gaan de vorige keer ging een kennis van mij heeft alles verkocht en iets van 250,- opgehaald dus het is wel een beetje dubbel. Voor een kledingpakket ook al is het merk op marktplaats krijg je niet zoveel vaak een hele doos voor maar 35/40 dus als je het op marktplaats zet zou ik setjes maken of kleine pakketjes. Bijvoorbeeld van noppies 1 pakket daar kan je al snel 50 voor vragen (ligt er uiteraard aan hoeveel er in het pakket zit) zeg 4 setjes, maar op een rommelmarkt krijg je maximaal (wat ik heb gezien) 7,50 voor een noppies setje en dat is al veel! (vaak maar 3/4 euro) Hopelijk kom je eruit!
Ik heb nu 21 moeders..sommige hebben dubbele kramen gekocht. Elke week in verschillende dorpen word er geflyerd en op de dag zelf in het centrum word geflyerd dus hoop dat er veel mensen komen. Kinderkleding-speelgoed beurs alleen 2e hands