hai hai was ik weer eens met een vraagje. hoe kan het dat ff ineens je ei verschuift na en paar dagen? ik had hem eerst op dag 23 en nu vandaag zegt ie ineens dat ie op dag 24 was. en kan je wel vertellen dat ik daar dan niet blij mee ben want dat was woensdag. en door het werk van me vent hebben we zondag voor laats sex gehad ervoor. nu ben ik ook wat verkouden en was onze dochter de hele week ook ziekig met koorts. en heb dus gebroken nachten. het kan ook zijn dat me temp hierdoor nu nog iets hoger is dan eergister. maakt dit dus uit voor me kaartje. kan ook nergens zien waar je in kunt vullen dat je verkouden ofzo bent. ik had op dag 36,2 dag 24 36,5 dag 25 36,7 en dag 25 37 en nu 37,1 ik krijg het jammer genoeg niet vor elkaar om kaartje erop te zetten maar miss dat iemand het zo ook ziet.
Op FF kan je bij 'sharing' en dan 'homepage setup' bovenin de link naar je kaartje copieren en hier in je bericht plakken. Je temp is indd vrij hoog en dit kan zijn door je verkoudheid. Je kan een temperatuur niet mee laten tellen voor je kaartje maar dat moet ik even uitzoeken.
Ik heb het al gevonden. Naast het vakje waar je je temp invult staat een checkbox 'discarded' deze moet je aanvinken.
ok zou ik ff doen en zou proberen met sharing heb ik laats ook al geprobeerd maar kan dan geen linkje vinden. probeer het nog eens.
ok volgesn mij is het nu gelukt woehoe zou iemand dan nog ff willen kijken. heb nu die van vandaag niet mee laten tellen en dan gaat me ei idd weer een dagje turg.
Hoi mama suus, Waarschijnlijk geeft ff nu een kruis op dag 23 omdat dit een flinke temperatuursdip was. Maar ik zie dat je op die dag een open rondje hebt, dus misschien is die temp niet betrouwbaar? Maar ik denk dat ff wel gelijk heeft met het kruis. Ooh, ik lees nu pas dat je een kruis op deze dag wilt hebben, en dat hij eerder op dag 24 stond. Nou, volgens mij klopt het zo wel! Groetjes Mosa
ja nou jah dit dus vooral omdat we 2 dagen ervoor nog sex hebben gehad hihi. en ik heb hem daar vrij vroeg genomen die temp vandaar dat ie open is. onze kleine mied had de hele week koorts dus moest er paar keer per nacht uit om haar te tempen. vandaar dat ie wat minder betrouwbaar is. nu gaat ie bij de meesten volgens mij juist omhoog als ze bijv naar wc zijn geweest of er ff uit maar bij mij dus niet. meestal blijft ie of gelijk of hij word zelfs lager. heb nu dus geen idee meer. zelf dacht ik mijn ei namelijk ook al veel eerder gevoeld te hebben namelijk dag 11 ofzo daarergens. zit verder waarschijnlijk niks ander op dan wachten he hihi net als anders.
weet iemand ook waarom ff je ei ineens verzet als je temp hoger word. ik was nu wel ziekjesn u nog zo had ik gister 37,8 en dus niet mee laten tellen. vandaag weer 37,1 en als ik die mee laat tellen verzet hij alsnog mijn ei een dag later. nu hebik hem dus niet weer laten meetellen omdati k nog verkouden ben. maar waarom maakt die 0,1 gr zoveel uit dan? iemand een idee.