Ok, misschien een stom onderwerp. Maar zijn er nu dit jaar echt zo veel muggen? We hebben er hier echt onwijs veel last van! Voor mij gevoel veel meer dan anders! Of verbeeld ik mij dat nu? Mijn oudste zit echt he-le-maal onder! En ze heeft er zo veel laat van.
Ik heb ze hier nog helemaal niet gezien, maar in de meivakantie in een vakantiepark: belachelijk hoeveel!
Wij zijn bij mijn ouders geweest en de kinderen zijn lek geprikt. Bij ons in en om huis juist weer heel weinig.
Je verbeeldt je niks. Het is echt zo! Tis niet normaal dit jaar. Hier ben ik de ongelukkige die helemaal lek is/wordt geprikt.
Heb je t over buiten of binnen? Wij hebben overal horren. Er komt hier niets binnen. Buiten nog niet veel van gemerkt.
In zo brabant sxhijnt t abnormaal te zijn.. Ivm al de regen die is gevallen en t stilstaand water. Eergister nacht 20 muggen gedood op mn slaapkamer. Bah
Ja hier ook. Ook in Brabant. Vorige week 11 kills voor we konden slapen. Vannacht om half 5 wakker geworden door een mug. Was al 2x geprikt. Komt denk ik doordat het erg nat is voor de tijd van het jaar.
Hier ook veel in Marokko Me jongste van 1 jaar die ik al lange mouwen en slaapzak aan en nu zijn gezichtje helemaal onder En bij mij ook overal
Hier nog helemaal niks en normaal zitten mijn man en Chloe ook helemaal onder! Die dingen voor in het stopcontact helpen heel goed!
Hier brabant/grens limburg en het is niet te doen om buiten te zitten savonds. Binnen 1 minuut zwermen ze om je heen. Maarja alles is ook zo nat geweest de afgelopen tijd. En weinig vorst gehad van de winter. Hierachter het huis staan nog steeds natte plassen. Broedplaats voor muggen helaas.
Hier ook heel veel! Vannacht door de hitte met ventilator op me gericht geslapen, nergens last van gehad. Alleen dl lijkt net de waterpokken te hebben zo zit ze er onder, sneu.
Hier ook heel veel. Dat komt door de zachte winter. Wij hebben een katoenen klamboe via internet echt wat een top aankoop.
Hier zijn er ook ongelofelijk veel. In de meivakantie ben ik echt lekker geprikt. Het zag er uit alsof ik buiten in het bos heb lopen rollen tussen de muggen. Alleen op mijn boven arm zaten al 15 muggenbulten.
Door de warme winter zijn er veel muggen van vorig jaar over, daarnaast door de vele regen icm de wat hogere temperaturen komen er wekelijks miljoenen exemplaren bij. Wij hebben overal horren dus niet veel last van binnen maar buiten is het verschrikkelijk. Die we binnen vangen zijn ook echt mega groot.