Zouden jullie naar de dokter gaan??

Discussie in 'De lounge' gestart door ch11, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik heb al 2 weken pijn helemaal onderin mijn buik en ik weet niet als het mijn baarmoeder of iets anders is.
    Het begon een poos terug in de dierentuin heb ik de hele middag met pijn gelopen en zakte pas af in de auto..

ik ben niet zwanger; heb 2 testen gedaan dus dat kan het niet zijn.. want die waren negatief.

Maar wat kan het wel zijn?
    Ik kan niks op het internet vinden en ik wist ook niet zo goed waar ik dit onderwerp kon plaatsen..

Alvast bedankt.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Bij twijfel altijd gaan! Zeker als je last hebt! Internet is een handig media maar geen dokter ;)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik zou ook naar de dokter gaan!
    Het kan vanalles zijn. Niet te veel Googlen, kom je alleen maar enge dingen tegen. ;)
    Maar ik zou het wel even laten checken hoor!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja 2 weken is wel lang..

Ik zou zeker even naar de huisarts gaan

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Snap heel goed dat je wilt weten wat het is, maar niemand hier kan je daar een antwoord op geven.

Elke klacht die langer dan 2 weken aanhoudt is een reden om even naar de huisarts te gaan.

Veel succes!

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou ook even langs de HA gaan, je hebt er al best lang last van...

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik denk dat je een blaasontsteking hebt. Zou wel even langsgaan.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als je er al 2 weken last van hebt en het niet beter wordt zou ik zeker even langsgaan.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja, ff naar de huisarts meis ;) Neem meteen een plasje mee voor de zekerheid. (ochtendurine en dan tot je naar de huisarts gaat het in de koelkast bewaren)

10. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Moet er morgen half 8 al zijn.. dus een potje ochtendurine komt wel goed haha!

En wat vroeg he! Nou ja.. hopen dat ik te weten kom wat ik heb. Laatst mijn urine eigenlijk al laten controleren en toen kwam er niks uit..

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Weet je zeker dat je niet zwanger bent? In je onderschrift staat dat je gisteren een vage test had...

12. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik weet het niet, gister had ik een vage test.. er kwam een heel licht streepje precies na de afleestijd. Dus heb ik er vanmorgen weer 1 gedaan en die was negatief. Dus ik denk dan maar dat het wat anders is..

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik zie wel vaker berichten/onderwerpen van jou voorbij komen met de vraag of je zwanger bent of waar je dan anders last van hebt.
    En deze klacht duurt nu 2 weken?

Vind het maar een beetje vreemd..
    Is het de bedoeling dat je zwanger wordt/bent of niet?

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Goed dat je een afspaak gemaakt hebt!
    Succes morgen!

15. mama c

mama c Niet meer actief

Goed dat je even naar de huisarts gaat, anders blijf je jezelf maar afvragen waar je last van hebt.
    Ik zou als ik jou was er wel bij vermelden, dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn. Wellicht doen ze daar ook gelijk een test en het lijkt me verstandig om te zeggen, zodat de huisarts hier rekening mee kan houden met onderzoeken.

Succes!!

Deel Deze Pagina