Het is toch hetzelfde cao? Ik zit nu in schaal 40 als verzorgende ig. Zou dit in de thuiszorg ook zo zijn? Volgens een kennis verdien je daar veel minder.
Ik werk in de thuiszorg (wijkverpleging) als wijkziekenverzorgende. Zit ook in schaal 40 trouwens. Ik krijg per 4 wkn uitbetaald omdat we werken met periode's.
Ik krijg in de thuiszorg meer uitbetaald als in verpleeg/verzorgingstehuis... Ik werk als verzorgende C(helpende diploma en een aantal aantekeningen) en ik zit in schaal 35 In het verzorgingstehuis zat ik in schaal 30
ik werk in de verpleeghuis als verzorgende ig en ik zit in schaal 35. als je evv bent zit je in schaal 40 volgens mij....
Lang geleden dat ik die overstap heb gemaakt, maar bij mij bleef t toen wel t zelfde. Werk nu als verzorgende C en zit in schaal 35. De tijd van huis naar de eerste client krijgen wij niet vergoed, de tijd tussen de clienten in wel.
Wij kunnen gewoon reistijd rekenen tussen de cliënten. Is niet altijd nodig omdat je weleens tijd over hebt bij cliënten. km vergoeding is bij ons 27 cent per km
@carpediem2010; Als ik mijn werkdag start telt de reistijd naar de 1e client niet, ik mag pas reistijd boeken vanaf de 1e client tot de laatste zeg maar.
Bij ons niet, het rijden naar de eerste client wordt ook gewoon vergoed. ik zit in de wijkverpleging schaal 45. Bij ons is niv 4&5 gelijk ingeschaald. Verschil met niv 5 zit em in het coachen.
vlgs mij ga je er niet op achteruit hoor! maar zou als ik jou was dit gewoon even navragen bij desbetreffende organisatie. Miss dat je kunt bellen met P&O?