http://www.toddler.nl/content/fotowedst ... m=1&id=120 Zouden jullie op Dylan willen stemmen? We kunnen een foto op canvas winnen. Je kunt stemmen tot 25 juni, 0.00. Alvast bedankt!
Ook gestemd, ik vind jullie foto trouwens véél leuker dan de foto die nu op één staat (hopelijk neust de eigenaar van die foto hier niet rond... :-?)
Ik vind het heel leuk om elke keer te stemmen hoor, maar ik wil me niet overal voor inschrijven! Als ik geen password aan had hoeven maken, had ik zeker voor je gestemd !
wat duur trouwens daar die canvasdoeken zeg, 30X30 kost daar 37 euro, heb zo een zelfde afmeting bij de Hema besteld voor 21 euro en superrrr mooi geworden, dus ff een tip tussendoor
Ik zie geen foto maar een kruisje ... Ik vind het ook vervelend dat ik alleen om te stemmen mijn naam en email op moet geven...
Heb nog even gekeken en over het password heb je helemaal gelijk, maar toen ik eenmaal mijn stem had gezet bij Dylan, moest ik toch wat gegevens achterlaten en daar heb ik niet zo'n trek in ! P.s. 't Is wel een heeeeeeeeeeeeel lief ventje zeg!