Net zwanger en op vakantie naar thailand

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Belly82, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Hello ladies,
    Ik ben nu 4 weken zwanger en ga over zes weken voor 3.5 week naar thailand.. beginnen in bangkok en dan zo naar beneden reizen en dan eindigen op phuket enzo.. Denken jullie dat dit zonder problemen kan..? Ik voel me (nog) niet misselijk en heb nog geen andere klachten.. maar wat niet is kan nog komen.. :( .. Hebben jullie tips /ervaringen dan hoor ik het graag...

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik heb er geen verstand van hoor, maar mijn broertje gaat ook zo'n reis maken die begint in bangkok. Hij moet aardig wat vaccinaties halen en malaria pillen slikken. Ik zou als ik jou was tijdig even informeren of dit kan zonder consequenties. Eventueel even naar de vk praktijk bellen of je daar iets op kan lopen wat schadelijk kan zijn.

Ik persoonlijk zou al op zoek zijn naar de voorwaardes van de annuleringsverzekering, maar dat moet je echt zelf beslissen hoor!

3. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik zou het niet doen!
    Toen ik 13 weken zwanger was zijn we naar Mexico geweest. Ik was wel erg misselijk moet ik zeggen. Kon (bijna) niks eten en door de hitte werd ik nog misselijker. Veel overgeven, diarree enz en was heel bang dat er daarom iets met mijn meisje zou gebeuren.
    Ben normaal gesproken erg reislustig en avontuurlijk maar zwanger zijn en naar een warm land zou ik noooooooooooooit weer doen.

4. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Wij hebben onze verre (huwelijks)reis ook omgezet naar een vakantie binnen Europa. Dit omdat mij is afgeraden om naar de tropen te reizen wanneer je zwanger bent. De gezondheidszorg in dat soort landen is vaak niet zoals je het gewend bent.

5. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007