wij gaan ook weg naar Madeira met Thomas als ie 6 maanden is (gecorrigeerd 4 maanden!). We vinden het wel spannend (we gaan vliegen), maar hebben er ook superveel zin in!
Wij gaan volgende maand 8 dagen naar Mallorca. Esmee is dan 5,5 maand, maar zij gaat niet mee! Zij gaat een weekje naar op&oma. Ik weet zeker dat ik haar er geen plezier mee doe om haar mee te nemen naar een bloedheet land en dan ook nog de hele dag op het strand liggen. Zij heeft het dan veel beter bij opa&oma. De oudste, 5,5 jaar, gaat wel met ons mee.
Wij gaan begin juli naar italie. Ons manneke is dan een half jaar oud. We hebben besloten 's nachts te rijden zodat het niet zo warm is en hij gewoon slaapt. Verder spreek ik goed italiaans en is de gezondheidzorg daar gewoon goed. Ik denk dat als je jezelf er prettig bij voelt dat het prima gaat.
Hier geen problemen gehad. We waren dat Marije 7.5 mnd was naar Kos geweest. Was ook een tijdsverschil, maar dan hou je toch de NL tijd aan. Hebben wij ook gedaan. Zelf wat potjes meegenomen en melk de rest haden ze daar. Zou het de volgende keer zo weer doen. We hebben gewoon met zijn 3en heerlijk genoten. Natuurlijk wel hele voorraad VSM druppeltjes mee voor de zekerheid. (was ook nodig, ze kreeg die week 3 tandjes)
We zijn vorig jaar geweest toen was ze bijna 5 maanden. Heerlijk ze sliep overal in buggy of in campingbedje. Zie niet in waarom niet? Tenzij het een huilbaby is of wat dan ook. We gaan volgende week en dan is ze 1 jaar. We gaan lekker naar Griekenland. Ze past zich wel aan ons ritme en wij houden rekening met haar slaapjes. Vakantie is heilig voor ons we gaan 2 keer per jaar 1 week. Ff uitrusten en genieten van strand, zon en lekker eten in het buitenland.
he wij gaan dus ook naar Madeira! We waren eigenlijk niet van plan de maxi-cosi mee te nemen maar gewoon de wagen en de draagzak; we hebben nl toch geen auto gehuurd. Is dat volgens jou wel aan te raden?
Als je airco hebt een een gemakkelijk kindje, waarom zou je niet gaan? Toen Steven 1 jaar was zijn we naar een boerderij in Duitsland geweest en hij vond het erg leuk, de laatste 20 minuten in de auto niet meer. Maar toen zat hij er ook al 3 uur in. Ik zou volgend jaar graag naar Gardameer in Italie willen maar dan doen we wel een overnachting in Oostenrijk vind ik voor onszelf ook prettiger.
Hallo, Wij gaan in juli ook 2 weken op vakantie! De reis gaat naar Beieren, Zuid-Duitsland...lekker kamperen! Tamara is dan 7 maanden oud... De berglucht is goed voor ons, dus ook voor haar! Ik zie er ook geen enkel kwaad in hoor! Tamara is ook een meisje van de RRR, maar als je dat gewoon doorzet als je op vakantie bent, moet het goedkomen. Vakantie staat bij ons hoog in het vaandel, we werken er ook een jaar hard voor toch?!? Het feit dat je een kindje hebt, betekent niet dat je helemaal geen leuke dingen meer kunt doen zoals op vakantie gaan. Liefs Elly.
In januari met de auto op wintersport geweest twee weken geleden naar Turkije met vliegtuig. Allebei erg goed bevallen! Ik zou zo weer gaan! Zowel met auto als met vliegtuig. Gewoon doen! ORS mee, zetpilletjes mee, en ook in het buitenland zijn hele goede artsen!
Wij gaan aanstaande vrijdag weg, 1600 km rijden naar Spanje. Dat wordt dus 2 dagen in de auto, met een overnachting onderweg. Kim is dan 13 weken, oudste is 4 jaar. Heb er alle vertrouwen in dat het goed zal gaan! En we hebben er bereveel zin in