Zouden jullie paar dagen efteling doen met baby, dreumes en kleuter

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door knor1981, 14 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Msee

Msee Niet meer actief

De ANWB actie vind ik juist een hele slechte. Via de efteling zelf was het goedkoper en had expres een weekend aangeklikt aangezien die duurder zijn dan doordeweeks.
    Efteling.com heeft soms ook 50% korting. En als je in het hotel of appartement zit kosten theater tickets vaak maar 9 euro.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ts betaalt niets voor haar kinderen, volgens mij is het voor haar via die actie goedkoper. Als ik nu kijk bij de Efteling kost een appartement 360 euro (20-22 feb) en met de aanbieding van de ANWB eur 338 euro. En dan heb ik de kaartjes voor die show niet meegerekend.

3. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Super goede aanbieding van de Efteling inderdaad! 3 nachten voor de prijs van 2 en kaartjes voor de voorstelling Caro zijn dan 7,50 pp (los erbij te boeken). Scheelt gewoon een paar 100 euro op een weekend! De aanbieding is gewoon op de site van de Efteling te vinden, maar is geloof ik al bijna afgelopen.

Wij gaan zelf volgende maand een weekend naar Efteling Bosrijk met onze peuter en dan 3 maanden oude baby. De baby heeft er natuurlijk niets aan, maar wij nemen naast de wandelwagen lekker de draagdoek of -zak mee. Ik heb me er inmiddels wat in verdiept en gelezen dat de baby met draagzak vrijwel overal in mag (de familie attracties bedoel ik), behalve de symbolica, want daar moeten de kindjes zelfstandig kunnen zitten. Tevens hebben ze bij veel attracties de babyswitch waar je gebruik van kunt maken. Het spannendste vind ik het voeden in het openbaar...maar het schijnt dat de Efteling heel erg borstvoedingsvriendelijk is. Je kunt er zelfs kolven en voeden in besloten ruimtes als je dat liever wil. Maar op en neer lopen naar het huisje is natuurlijk ook een optie. Anyway: ik heb er veel goede verhalen over gelezen (ook met baby dus), en wij verheugen ons er enorm op!

4. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Als ik via de efteling zelf boek ben ik dik honderd euro meer kwijt

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Leuk! Hebben wij ook 2 x gedaan toen ze klein waren, Bosrijk, lekker in je eigen tempo alles doen, ‘s middags even rusten enz.

6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Toen Puber 2 jaar was, zijn we ook eens geweest....vervolgens is ze maanden wakker geweest met nachtmerries. We hebben bij Kleuter bewust gewacht tot ze 3,5 jaar was, dat ging me niet nog een keer gebeuren nml XD

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Oh wat vervelend! Wij zijn met onze peuter al eens geweest, ook toen hij 2 was, maar hij vond het geweldig! Heeft er ook nog lang over 'nagepraat', maar dan in positieve zin.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Leuk!
    Ik zou het niet doen, maar ik heb geen Efteling-kinderen helaas :rolleyes:
    De oudste vind er sowieso al niks aan (‘ik vind het een kleurloos park’), de tweede vraagt om half 2 of we weer naar huis kunnen (vanaf 11uur in het park) mijn peuter heeft haar middagslaap nog zo hard nodig dat dat na 4 uur een compleet drama is en de jongste slaapt niet in de wagen :o:

Ik ga alleen nog zonder kinderen :roflmao:

Deel Deze Pagina