Zouden jullie terug gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marti, 15 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Hier zou het precies andersom zijn. Mijn man zou willen dat we er mee terug gaan, dus dat zou dan zijn verantwoordelijkheid worden. Ik zou denken 'jammer dan'.

Marti vindt dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.734
    113
    Ik zou daarvoor niet teruggaan. Zou me te veel moeite kosten. En daarbij zou ik denken dat ik gewoon pech heb gehad. Spek is nou eenmaal heel vet en soms is de rato meer vet dan vlees. Ik zou dan hooguit de volgende keer vragen of ze me een zo mager mogelijk stuk willen geven.

Marti, Heartofhope en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  3. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Er zit wel verschil in stukken Zeeuws spek. Normaal halen wij dat altijd bij een slager in een ander dorp en daar hebben we nog nooit een verkeerd stukje gehad. Wel is het ene stukje soms meer gekruid dan het andere maar 'vlees' /spek verhouding is altijd wel goed. Mijn man is niet zo'n pieper maar vind dit ook teveel spek. Ach weten we weer dat we voortaan gewoon bij onze eigen vertrouwde slager dat gaan halen.

4. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    We komen er niet vaak, vaker dingen daar gehad wat we niet lekker vonden, kwaliteit is bij een andere slager beter. Ik ben uiteindelijk er niet mee terug gegaan vandaag. Toch ergens een beetje schaamte ofzo om daar in de winkel over te beginnen. Volgende keer als ik er weer keer wat haal merk ik het gewoon op.

Leuk om jullie reacties te lezen.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit inderdaad

Marti vindt dit leuk.
  6. Lappies

Lappies Actief lid

21 aug 2018
    278
    167
    43
    Ik ga meestal wel terug met dat soort dingen maar mijn man absoluut niet, hij vindt dat echt onzin en heeft dan ook een soort schaamte. Zo had ik een keer kippeling gekocht die echt heel vies was. Ik heb ze toen wel een berichtje gestuurd en die man vond het heel vervelend. Ik mocht nieuwe komen halen en die was toen wel goed. Voortaan niet meer naar een zaak toegaan is dan wel drastisch, kan overal een keer gebeuren natuurlijk. Als er vaker dingen niet goed zijn zou ik er niet meer komen, dan rij ik wel om. Ook wel eens met fruit en groeten gehad trouwens, bv een netje avocado’s allemaal bruin en rot. Nou heb toen toch wel foto gemaakt en een nieuwe gevraagd. Mijn man vindt dat dan een kwestie van pech en laat het zitten.

Marti vindt dit leuk.
  7. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik ben er vanmiddag toch even heen geweest. Heel verhaal over livar varkens en dat die eenmaal meer vet hebben. Ja dat kan wel zijn, maar het blijft voor ons een slecht product . :|. Maar goed. Uiteindelijk een stukje grilworst meegekregen en vind het wel goed zo. Voortaan rijden we wel naar een dorp verderop;)

Lappies vindt dit leuk.
  8. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik geef je groot gelijk. Bij ons in het dorp staat 1 dag in de week ook een groente en fruit kraam en daar moet je zo opletten. Ben ook al meerdere keren terug gegaan. Werd altijd netjes opgelost.

Deel Deze Pagina