Zeker kleertjes voor het eerste jaar moeten wel tweedehands kunnen vind ik. Ik heb een combi van nieuw en tweedehands en kan prima alleen maar nieuw kopen als ik wil. Rompertjes doe ik overigens niet tweedehands.
ja ik zou het wel doen. Ik heb vorige week nog 3 shirtjes gekocht ( noppies, villa hap, mexx) voor 7 euro. Even in de wasmachine, strijken en niemand die het ziet! xxx
Ik sta er sinds dat Owen 2 weken oud is, alleen voor. Dus ik vind het nu heerlijk dat mijn zus al 2 zoontjes heeft. Sommige kleren die Owen nu aan heeft. Zijn dus al door allebei mijn neefjes gedragen. In die kleine maatjes slijt dat echt niet veel. En zeker haal ik ook nieuw spul, maar ben maar wat blij met 2e hands en in dit geval zelfs 3e hands..
Heb niets tweedehands gekocht maar wel veel gekregen. En dat draagt ze ook wel gewoon allemaal. Nu ze echter wat langer in de maten zit koop ik het toch liever nieuw. Voor de wat duurdere kleding kijk ik dan vooral naar de oudere collecties en de sales. Laatst in een webshop met 70% korting noppies kleding gekocht. Vind dat dan toch leuker dan tweedehands!
ja ik wel hoor. Ik kan het ook wel betalen hoor (koop altijd dure merkkleding zowel nieuw als tweedehands) maar vooral babydingen zijn meestal bijna niet gedragen (misschien 5 keer ofzo?) en ik vind het gewoon zonde van het milieu (en normaal ben ik ook geen milieutype hoor maar dit is gewoon zonde) en mijn geld.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Je wil niet weten hoeveel geld je kwijt bent als je alles nieuw koopt. Bij elkaar kun je daar een hoop andere dingen van doen!
Ik koop weleens wat 2e hands, maar dan wel merk en moet er goed uitzien. Jasjes bijvoorbeeld via marktplaats niks mis mee. Vind het ook weleens leuk zo te shoppen maar toch koop ik 90% wel nieuw.
Ik koop alles nieuw, heb wel eens wat gekocht op MP maar dan viel het zo ontzettend tegen.. Ik verkoop trouwens wel veel op MP.
Als het gewoon netjes is - en bijvoorbeeld niet helemaal verwassen... waarom niet? Ik heb er geen problemen mee
Niet vaak waarschijnlijk, maar als ik iets leuks tegen zou komen zou ik het wel doen. Maar dan zou het gaan op peperdure merken! Vind ik zonde om gigantische bedragen te bedragen voor enkele maanden, maar ik vind veel wel heel mooi! Noppies, Mexx, Esprit en dat soort dingen zou ik gewoon nieuw kopen en merken als Monnalisa, Burberry enzo in de uitverkoop!
ik heb een aantal merk setjes ( maat 56 ) via marktplaats gekocht....je ziet niet eens dat het al ooit gedragen is...dit maatje hebben ze maar zo kort aan dat het gewoon nog z.g.a.n is we hoeven er eigenlijk helemaal niet naar te kijken, maar om de volle mep voor merkleertjes te betalen, die ze maar een paar weken aan hebben vind ik wel zonde van het geld
Wij kopen veel tweedehands. Niet alleen babykleding, maar ook speelgoed, meubeltjes etc. Ik kan me mateloos irriteren aan de weggooicultuur in Nederland. In mijn ogen zwaar onnodig. Ik, het milieu en mijn portemonee zijn dan ook grote voorstanders van recycling .
Ligt eraan. Ik zou niet snel iets kopen in een kringloopwinkel qua kleding, omdat je niet weet waar het vandaan komt etc. Als ik kleding kan overnemen van een kennis zou ik dat weer wel doen.
Meubels etc koop ik juist weer wel via marktplaats of kringloop. Dat is makkelijk schoon te krijgen maar als iets van textiel is dan ben ik daar toch weer voorzichtiger mee. Kinderkamer wel via marktplaats, kinderwagen weer niet.
loving mp, heb zulke leuke dingen gekocht. Ga ook 2 keer per jaar naar bijvoorbeeld de darling market in rijswijk. Dan kom ik echt met tassen vol thuis...Je kan de kleding van dichtbij bekijken en het kost vaak een euro. Ben er niet vies van. Van al het geld wat ik uitspaar kan ik andere leuke dingen doen met mijn kleine vent. Het leven is duur genoeg en wordt nog veel duurder. Schaam me er niet voor en iedereen mag het weten. Het is dan ook grappig dat niemand het verwacht van mij dat ik 2e hands koop.
Ik heb veel tweedehands van mijn schoonzus en nichtje gehad. Alles gewoon gewassen en weer gebruikt. Ik zou niet weten waarom je niet tweedehands zou kunnen kopen voor een baby.