Gaat niet alleen om het bankje maar ook om het spelen Naast haar bed heeft ze nog ongeveer een ruimte van 1x1.5 Meter om te spelen.
Kamer van m'n oudste is exact even groot als die van mij. Beddengoed ligt hier in een apart kamertje waar de kledingkasten staan. Wasgoed vouw ik altijd beneden op, ik kan niet thuis werken en ik doe niet aan strijken dus dat gaat voor mij niet op
Wat is het probleem volgens vele van een 1 persoons bed? Veel mensen hebben een bed van 1,60m en dan heb je toch ook maar 80cm om op te liggen met z’n 2en?
Ik ruil regelmatig met de jongste van bed, dan slaap ik de rest van de nacht in haar bed en zij in het grote bed. Ik slaap er prima in, maar lig toch echt liever in een ruimer bed. Ondanks dat mijn man er naast ligt, ligt een 2persoonsbed toch ruimer. Ik mis toch de mogelijkheid om mijn armen of benen te spreiden (als mijn man niet languit ligt ) zonder dat 1 kant in de lucht bungelt. Ik zou dan dus wel een twijfelaar nemen van 120cm breed. Overigens zou het mij niet echt uitmaken of de halve kamer bestaat uit bed. Dat is toch het belangrijkste voor mij van een slaapkamer
Ik zou het ingeval van TS absoluut doen. Mochten we ineens zonder onze lieve man en vader komen te zitten zou ik ook meteen ruilen. De jongste heeft een vergelijkbare kamer als de jongste van TS. We kunnen nu niet ruilen, want mij man werkt elke dag thuis en heeft een werkkamer gemaakt in onze slaapkamer. Op de kamer van de jongste past dat echt niet. Ik snap best dat onze jongste het oneerlijk vindt dat haar zus de grootste kamer heeft, maar het is helaas niet anders. Maar als de werkkamer niet nodig zou zijn zou ik het prima vinden om een kleine slaapkamer te hebben.
Ik ook. Ik kijk er soms ook tv omdat mijn man dan sport kijkt ofzo. Ik lees er een boek. Maar aan de andere kant zijn wij met 2 personen. Ik zou alleen niet in een 1 persoonsbed willen maar als dat geen breekpunt voor je is kan je dat doen toch?
Maar dan heb je wel meer praktische ruimte. Althans, ik lig niet graag op de buitenste rand. En in een tweepersoonsbed vind ik het niet erg om man te raken. Van 90cm gebruik ik denk 70cm, van 160cm 100 denk ik man moppert tenminste vaak dat ik moet opschuiven haha
Als ik nu alleenstaande zou worden zou ik op den duur wel ruilen denk ik want 4 slaapkamers met zn 6e betekent delen. Dan de 4 die samen moeten op de 2 grootste kamers. Nu wil ik dat niet want dan is het bed in de kamer en kamer vol, alleen via voeteneind er in en er uit. Bij stapelbed is dat geen probleem, dan is er nog ruimte naast het bed
Een twijfelaartje is toch ook lekker? 1.20 breed bedoel ik dan? Zeker om er in je eentje in te slapen zou mij dit ideaal kijken. Genoeg ruimte om lekker breeduit te liggen en nog genoeg ruimte om er naast een nachtkastje te zetten en erlangs te lopen/ aan de zijkant je bed uit te kunnen (elke keer via de achterkant lijkt me zo’n gedoe). Ik zou het ruilen wel overwegen als ik jou was
Ah vervelend. Bij ons staat het bed ook wel voor het raam. Maar het raam gaat naar buiten open, dus dat is minder erg.
Tja. Als je er alleen slaapt en je een mogelijkheid hebt om een kast ergens anders te zetten en je wil een 2persoonsbed. Dan zou ik het gewoon doen Of zoals ik hier vaker las een twijfelaar. Toch meer ruimte maar ook meer ruimte in de slaapkamer.
Dus als ik het goed begrijp heb je 4 slaapkamers? 2 grote, een kleinere en een hok? Ik zou niet op de kleinere slaapkamer gaan liggen, misschien heel egoïstisch, maar ik houd van het gevoel van ruimte om me heen. Wel zou ik kijken of het hok leeggemaakt kan worden om vervolgens als speelhoek ingericht te worden voor je jongste.
Best wel ja Ik snap de vraag van ts dochter heel goed. Zij speelt op haar kamer en kont daarbij ruimte te kort. Ts slaapt alleen maar op haar kamer en heeft ruimte over, ruilen is dus een heel logische keus in mijn ogen. Waarom heb je ruimte nodig met slapen? Je hebt je ogen dicht en ligt in het donker. Dan zie je toch niet hoe groot of hoe klein je kamer is?
Wij zijn dit nu aan t doen. Dochter krijgt onze slaapkamer en wij gaan naar de kleine kamer. Wij zijn er idd bijna nooit, en zij wel. Ik heb verder alleen een kast en een bed nodig. We hebben een bed van 1,60 dat past precies.
Mocht R ruimte tekort gaan krijgen dan ruilen wij ook. Vooralsnog ben ik aan t orienteren hoe we die kamer zo economisch mogelijk in kunnen delen. Op 1 meter na is t hele plafond schuin. De deur zit pontificaal in t midden van een wand (zodanig dat aan beide kanten geen normale kast past). T veluxraam zit ook gezellig onhandig dat als je een bed onder de schuine wand zou zetten (ala moderne bedstede idee) t raam altijd in de weg zit. De hoogte kan je niet echt in, want alles is zowat schuin. Plek waar de commode staat zet je ook geen bureau neer van 60cm diep (nodig voor beeldscherm) want dan zit je dus weer met je stoel en dat bureau. Super onhandige bouw wat dat betreft. Zolder is geen optie en momenteel is daar ook een bom ontploft lijkt wel.
Als ik alleen zou zijn en ook zeker zou weten dat dit zo zou blijven zou ik ook ruilen, mits er tenminste een twijfelaar/140 cm in zou passen (en ik voldoende kastruimte zou houden). Een eenpersoonsbed zou ik niet meer fijn vinden, wij hebben nu ook zo’n beetje het grootste bed op de markt en de ruimte vind ik heerlijk.