zouden jullie wel open doen om 7:20?

Discussie in 'De lounge' gestart door giebel, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verox

Verox Niet meer actief

Nee als iemand me wakker belt doe ik de deur niet open tenzij op afspraak, een noodgeval of hele close familie.

Ongeacht het tijdstip.
    Als ik uit wil slapen tot 12 uur, een middagdutje wil doen of lekker vroeg mijn bed in kruip is dat mijn goed recht.

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik ben het helemaal met je eens hoor, als je zo vroeg wil komen maak dan een afspraak. En al helemaaaal als je het al aangegeven had. Ik had hetzelfde gedaan.

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik had ook niet open gedaan hoor.

Maar ik doe sowieso weinig de deur open. Als ik niemand verwacht en er wordt aangebeld doe ik eigenlijk nooit open en al helemaal niet op dat tijdstip.

Dus je bent hierin niet de enige xD.

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Grinnik, ik zou niet eens uit het raam gekeken hebben, echt fijn dat er mensen zijn die 7.20 normaal vinden, maar ik vind het achterlijk vroeg en als ze niet even kunnen melden wanneer ze komen, hoeven ze niet zo vroeg voor de deur te staan, onaangekondigd.
    Mijn dochter wordt tussen 9 en half 10 wakker, en ik dus ook. En ik ga mijn ziektes niet als excuses gebruiken, maar ik functioneer gewoon simpelweg niet zo vroeg.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, ik had open gedaan onder de verkondiging van "sorry ik ben nog niet aangekleed, toevallig ook zin in koffie?" Fijn dat het dan eindelijk gedaan zou worden als je er al een poos op wacht.

Overigens zou ik ook voor niet-bouw bedrijf mensen om die tijd wel open doen hoor, ja het is wel vroeg maar buurvrouw oid aan de deur, geen punt!

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Gewoon open doen als je aangekleed bent. Als je niet aangekleed bent: kop door het raam, zeggen dat je je effe aankleedt en dat je met een minuutje open doet. Normale tijd voor klusbedrijven. Wel irritant misschien dat ze niet effe bellen maar zeker ook geen ramp. Doordeweeks is 7 uur een prima tijd.

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Nee, ik zou niet open doen om 7.20 om de eenvoudige reden dat ik dan nog in bed lig. Dus of ik slaap nog en voordat ik in de gaten heb dat het echt bij ons is, dan is die man al lang weg.
    Of mijn jongste is dan net wakker en ligt dan net te drinken.. En ik doe nooit open als ik aan het voeden ben.

8. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik hoop voor je dat ie het niet morgenochtend om 7u opnieuw probeert :D

9. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Dat denk ik wel en dan ben ik er ook uit, want dan moet mijn dochter naar de PSZ en dan heb ik er geen probleem mee omdat ik toch al wakker en aangekleed ben. En zoals ik eerder schreef, als je kan zien dat de mensen op zijn vind ik het ook geen probleem.

10. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Als bij mij niet bekend is dat er iemand komt, doe ik niet open en draai ik me mooi om. Ook als het 9 uur zou zijn bijvoorbeeld. Helemaal prima als die mensen zo vroeg beginnen. Als ze me dan even de dag ervoor een belletje doen om te zeggen dat ze het klusje aan het begin van de volgende ochtend graag even willen fiksen, dan zorg ik er voor dat ik om die tijd in de kleren ben.

11. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Ik had wel open gedaan... maar het is denk ik ook al 3 jaar geleden dat ik om 7:30 uur nog lag te slapen... :$:D kids zijn hier altijd om 7:00 uur (als het niet veel eerder is) al klaar wakker.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Als ik toch wakker ben (en aangekleed) zou ik open doen. Anders niet. Bouwbedrijven komen inderdaad wel vaker zo vroeg - ik heb er ook een hekel aan, maar ik ben altijd blij dat hetgeen ze moeten doen dan klaar is dat ik er verdraaid snel overheen stap.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Tja en ik heb er geen boodschap aan dat ze zo vroeg beginnen op een dag als ze niet eens netjes kunnen laten weten dat ze komen.

Het lijkt in sommige reacties alsof het bedrijf haar een gunst verleend, terwijl het gewoon werk is wat afgemaakt moet worden.

Ik had de deur open gedaan, mocht het in het weekend geweest zijn hadden ze ws wel pech gehad.

Het bedrijf had gewoon even kunnen laten weten dat ze kwamen, kleine moeite, had ts er rekening mee kunnen houden.

14. Veera

Veera Niet meer actief

Ik had wel open gedaan. Half 8 is een hele normale tijd hoor, veel mensen zitten zelfs al een tijd op hun werk

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik had ook open gedaan. Maar hier staan ze om 6.15 naast m'n bed dus dan ben ik allang beneden.
    Maar als ze onaangekondigd aan de deur stonden had ik het ook gedaan. Als ze het van tevoren hadden laten weten en hij sliep door, moest je er ook uit. Dus ik zou er zelf geen probleem van maken

16. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hier begint de dag veelal al om 6 uur helaas... Als ik al opgestaan was had ik open gedaan.
    Maar, denkend aan voordat ons zoontje er was: als ik nog lekker in bed had gelegen had ik niet open gedaan. Ik ga niet in badjas met ongekamde haren de deur opendoen. :) Tenzij het iemand is die ik goed ken. ;) Dus nee, ik begrijp je wel en had het ook erg ongemakkelijk gevonden.

17. rums

rums Niet meer actief

Ik had wel open gedaan. Ze zijn aan het werk en kost tijd en dus geld om weer terug te komen. Kleine moeite lijkt mij om open te doen.

18. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Ik had open gedaan en gevraagd waarom er geen afspraak gemaakt was, terwijl dat vorige keer duidelijk gezegd was.

Daarna een bak koffie genomen en blij geweest als die weer weg was.

Tip: zet de bel uit.

In ons vorige huis werd er te pas en onpas aangebeld, midden in de nacht, vroeg in de ochtend, laat in de avond en telkens als mn man dan net niet thuis was, schrok me telkens kapot en dacht politie aan de deur met vreselijk bericht, waren het weer mensen die bij de buren moesten zijn.

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ikke niet hoor. Dagg ze bellen maar voor een afspraak moet je immers overal

20. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Nee, maar ik kan sowieso niet zien wie er hier voor de deur staat.
    Als ik dat wel zou kunnen zien zou ik wel open doen. Voor hun is dit een hele normale tijd.

Deel Deze Pagina