Ik had wel open gedaan, ookal was t onaangekondigd, half 8 is geen idiote tijd. Oke het is niet netjes dat ze geen afspraak hebben gemaakt maar je was wakker, als je t wel van te voren had geweten dan had je er ook uit gemoeten terwijl je voor het eerst in een half jaar kon blijven liggen, nu is hij weer gegaan terwijl je er ook na 5 minuten vanaf had kunnen zijn, dikke kans dat hij ergens de komende weken weer onaangekondigd om half 8 voor de deur staat.
Nee ik zou echt niet open doen. Zijn ze helemaal betoeterd, ik lig dan nog in bed. 1 keer kan gebeuren en wil ik best even mijn bed uit hollen maar bij de tweede keer ben ik er klaar mee.
Ik had, als het mijn vrije dag was denk ik ook niet open gedaan. Is sowieso hier een hectische tijd met klaar maken voor school...
Ik zou niet open doen. Mn man wel, want hij is dan beneden en aangekleed voor werk . Ik lig nog te slapen.
Ik ben best verbaasd dat er zoveel mensen dus gewoon niet open zouden doen. Alsof het zo'n ramp is als je een keer eerder wakker bent... Ik zou gewoon een bak koffie (ook voor die man) zetten en me erover heen zetten.
En dan laten ze vtv weten dat ze tussen 7 en half 8 komen, zit ik helemaal opgedoft beneden om 7 uur, komen ze pas dik na achten.. Daar word ik pas chagrijnig van Nu slaap ik heel diep dus waarschijnlijk zou die man al lang en breed vertrokken zijn voordat ik een oog open had kunnen doen, maar mocht ik wel wakker zijn geworden had ik hem binnen gelaten, beter in vijf minuten klaar dan aangekondigd een uur zitten wachten.. (En ik vind het voor een vrije dag ook een belachelijk vroeg tijdstip)
Als ik nog in bed lig doe ik zéker niet open. Ben nu wel benieuwd he, de dames die het allemaal maar gezeur vinden, hoe zouden jullie reageren als dit op zaterdag of zondag zou gebeuren? Voor mij is dit geen weekend namelijk, in de kraamzorg werk je nl dag en nacht..
Ja maar juist daarom is het voor hen zelf ook handiger om een afspraak te maken toch? Als het mijn werkdag was geweest, hadden ze ook voor een dichte deur gestaan. En het lijkt mij dat dat bij veel mensen zo is. Ik denk dat hij morgen misschien wel weer komt, omdat hij de eerste keer ook op vrijdag kwam en weet dat we dan op tijd op zijn ivm Psz. Ik zal zorgen dat ik om 7:15 in de kleren en toonbaar ben
Nou echt niet dat ik open had gedaan hoor. Dan hadden ze maar even van te voren moeten bellen. Zou ik al beneden zijn en aangekleed en wel, dan had ik wel open gedaan denk ik...Maar als ik in dezelfde situatie als jou zat, dan mooi niet. Komt ie maar een keer terug.
Wij zijn eigenlijk altijd tussen 07.00 en 08.00 uur wakker omdat onze kinderen dan wakker worden. Maar buiten dat snap ik het probleem nog steeds niet. Ja het is vroeg en Ja ik snap dat het vervelend kan zijn en je misschien niet zo blij bent en dat ze het even hadden kunnen melden, maar om dan expres niet open te doen vind ik onzin. En dat soort lui komen nooit in het weekend dus dat valt niet te vergelijken.
Als je nog niet aangekleed ect bent kan ik me goed voorstellen dat je de deur niet open doet, moeten ze maar even van te voren laten weten dat ze zo vroeg komen. Hier ook ooit eens een afspraak s'ochtends vroeg gehad maar toen zorgde ik dat ik voor die tijd aangekleed ect ben. Ik zou niet iemand binnen laten als ik nog ik m'n pyjama loop.
En hoe zou jij het vinden als ze om 06.00 uur aan de deur hadden gestaan en jij ook nog in bed zou liggen? Voor jou is het misschien een schappelijke tijd, voor mij niet aangezien ik dan nog in bed lig.
Kom op zeg, als je zo vroeg langs wil komen, dan hoor je dat even aan te kondigen! Zelf had ik rond die tijd waarschijnlijk in m'n nakie gestaan met een tandenborstel in m'n mond Je gaat toch zelf ook niet onaangekondigd naar een tandarts of dokter toe omdat je weet dat diegene dan aanwezig is op zijn/haar praktijk? Met vreemden of professionals maak je afspraken of bel je even van tevoren!
Ik had ook niet open gedaan hoor!! Vind 7.20 nou niet bepaald een tijd om onaangekondigd langs te komen. Tuurlijk, als ik al beneden was geweest was het een heel ander verhaal, maar nu niet hoor! En aangezien je al eerder aangegeven had dat je het niet erg prettig vind als ze zo vroeg onaangekondigd langs komen, vind ik helemaal dat je gelijk hebt!
Ik zou ook niet open doen. Ik ga nog niet eens kijken wie dat is op dat uur. Ik zou eerder mijn gsm in mn handen nemen voor het geval ik gekraak hoor bij de deur ofzo ivm inbrekers. De keren dat hier de bel gaat is het meestal voor de buren dus buiten mn gsm bij me nemen voor de zekerheid zal ik me gewoon omdraaien in bed.
Je doet net of die man zo vroeg aan de deur staat om je te pesten. Ik vind het gezeur, sorry. Ik had opengedaan, die kerel 5 minuten zijn werk laten doen en daarna weer fijn terug mijn bed ingedoken