Mooie 3/4 D echo omgeving Amsterdam

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door germini, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    We willen graag een 3/4 D echo laten maken, maar ik hoor in mijn omgeving nogal verschillende verhalen. De 1 vind het zonde van het geld en de ander is wat enthousiaster........
    Wat zijn jullie ervaringen?? En waar kan ik een mooie 3/4 D echo laten maken in de omgeving AMsterdam. Het liefst waar ze een leuk duopakket hebben, omdat we er graag eentje zelf willen doen en eentje met beide moeders.............

Ik hoor het wel!!

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Twinkelster in purmerend zonder twijfel!!

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Schouten in Purmerend..ook goed.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik heb daar persoonlijk iets minder goede ervaring mee. Marja schouten is heel erg hard, koud en kil. Op het moment dat je kindje niet meer leeft stuurt ze je zo weg, zonder je te troosten of wat dan ook.

Ook vind ik persoonlijk de apparatuur bij twinkelster beter!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga zelf naar 3d4u in zwaag (gemeente hoorn), is 35 minuutjes rijden van amsterdam. bij de eerste daar geweest en echt mooie plaatjes gehad! gaan volgende week weer voor onze tweede uk.
    je kan per keer, per twee, of per drie in een pakket nemen. ik heb nu die van 2 (eentje met 17 weken en eentje met 27 weken), kost 140 euro...
    succes en veel plezier natuurlijk!!

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb een pakket van 8 echo's incl dvd en foto's voor 220 euro.

alle echo's zijn 2,3 en 4d

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik sluit me helemaal bij scorpion aan! Twinkelster! Het is een superleuk mens, je krijgt hele duidelijke echo's! En je mag terug komen als die kleine zich niet willaten zien. IK heb ook een mindere ervaring gehoord bij Marja Schouten...dat ze idd niet aardig is.

Als je benieuwd bent, moet je anders even op mijn babysite kijken, adres is: www.babyhoeppe.babysite.nl

Dan naar foto's en dan echo's!

Succes!

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Dankjewel meidne voor jullie reactie!! twinkelster is populair zo te lezen:D klinkt goed dat als je kindje zich niet goed laat zien je terug mag komen!! dat is niet overal zo!!

9. kindje2opkomst

11 jun 2009
    57
    0
    0
    Amsterdam
    Dokter Papa!!!!!!!!!!!!
    Zo heet ie ECHT!!
    Hij zit op ijburg, echt SUPER SUPER GOED, LEUK, HUMORISTISCH en PROFESSIONEEL.
    Echt een aanrader...
    Ben voor beide zwangerschappen bij hem geweest, zou er bij eventuele volgende ZEKER weer narr toe gaan.

10. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
  11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Dat heb ik gezien op tv met bridget!! Dat is wel wat dichterbij...........even site bekijken..........

12. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    gisteren bij schouten geweest, maar idd beetje kil en bot en niet echt veel uitleg...
    wat is jullie ervaring met haar qua juistheid?? (qua geslacht)

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @jo, daar weet ik geen antwoord op.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ben bij de 1e ook bij Elvin Papa op IJburg geweest. Was er erg tevreden over: hij neemt er veel tijd voor en legt heel veel uit. Als ze je kindje echt niet goed in beeld krijgen, blijven ze het langer proberen (vandaar dat je afspraak vaak te laat begint; dan loopt de vorige uit) en als het dan nog niet lukt maken ze een nieuwe afspraak met je.
    De beelden zelf vond ik een beetje vaag - ons mannetje was enorm beweeglijk en hield zijn handen steeds voor zijn gezicht. Maar ik heb wel een aardig beeld van hem gekregen en ben blij met de dvd.

Zit nog te twijfelen of ik het nu weer ga doen... maar áls ik nog een keer ga, ga ik zeker weer naar dit echocentrum!

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij dr papa in amsterdam!! 11 december gaan we. Ben benieuwd!!thnx voor alle tips!

Deel Deze Pagina