Iedereen bedankt voor de reacties! Ook vanochtend heb ik nog een testje gedaan. Hij loopt mooi op! Wij zijn hoopvol!
Even nog snel een berichtje erachteraan. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden en heb dan vanmorgen ook nog een test gedaan, met de gedachten deze nog feller te krijgen. Helaas was het streepje een stuk minder zichtbaar vergeleken met gister! Het streepje is nog wel te zien, maar wel veel lichter. Heeft hier iemand ervaring mee? Wat zou hier de reden van kunnen zijn? ..We zijn zo bang dat het fout gaat!!! Ik heb de test met ochtendurine gedaan.
Het kan een slecht teken zijn, maar sommige testen zijn ook gewoon anders (ook van het zelfde merk) misschien droogt hij later nog donkerder op. Is de controle streep wel heel donker?
Is hij wel duidelijker dan die van eergisteren?? Het kan heel goed zo zijn dat je urine vandaag minder geconcentreerd was. Leg ze eens onder elkaar en maak dan een foto.
De bovenste is van zaterdag. Ik heb elke dag een test gedaan. De laatste is wel íetsjes donkerder gekleurd dan de foto laat zien.. maar toch...
Ik snap je angst. Ik zou even 2 dagen wachten en dan weer testen. Hopelijk is hij dan weer mooi donkerder.