Zouden jullie willen meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wish88, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Op de eerste foto heb ik 4 ovulatie testen staan, die van vandaag was met die van kv vandaag om 14.00 uur... mijn vraag dan ook of deze positief is en of de kv betrouwbaar is...

Eronder staan 2 testen van zojuist een van de kv en een van de action... ze geven beiden negatief aan... heb ik mijn piek al gehaald??? :(

2. meis1986

meis1986 Lid

15 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nu met ovulatietesten bezig van clearblue, meestal is mijn cyclus 30 dagen. Nou had ik met dag 10 al een knipperende smiley en een dag erna helemaal een smiley, te vroeg volgens mijn berekening. Nu 4 dagen erna heb ik weer een knipperende smiley, weet iemand hoe dit kan? Groetjes

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    En dit s de foto van 2 merken die ik zojuist heb gedaan, de action geeft helemaal geen streep aan

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Voor zover ik kan zien zijn dit allemaal negatieve ovulatietesten. En voor zover ik weet hoeft een ovulatietest niet op te lopen en kan hij dus ineens uit het niets knallen. Misschien nog even door gaan met testen? Waarom test je trouwens met verschillende merken?:)

5. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Nou, ik was op werk vrijdag en had daar de kv testen gehaald (ik wilde in de middag testen en er was geen action in de buurt) maar nu geven beiden een gek resultaat. Heb trouwens nog maar een keer getest, beide merken weer... hieronder het resultaat.. hij lijkt mij nu donkerder (de kv) maar de andere is nog ateeds blanco :( So confused

6. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Shizzle heb de foto's gewist... dan maar even een screenshot uit een andere topic

7. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Nee nog niet positief. Ligt er denk ook een beetje aan welk merk gevoeliger is. Ik had mijn gehele cyclus door een streep.

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik zou sowieso vanavond het gezellig maken voor de zekerheid!:)
    De test kan nog donkerder, maar weet niet hpe deze testen zijn!;)

9. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Maar het is niet gek dat action helemaal blanco is? :s

10. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Action is bij mij al de hele week zo blanco als iets. 😭

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik weet de gevoeligheid van de testen niet! Daarom wordt er ook afgeraden om met verschillende merken te testen. Ik zou er vanavond gebruik van maken, maar wel nog door blijven testen!

12. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Ook al? Hoeveelste dag van je cyclus zit je?

@raaf92 dat is ook zo :( maargoed we gaan maar door met testen en gezellig maken uiteraard, hopelijk binnen enkele dagen wel een knal test

13. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik hoop het voor je! Heel veel succes ;)!

14. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    8e, maar ik heb maar een cyclus van 23 dagen en normaal pas op dag 16 ei. Slik nu teunisbloem in de hoop m te vervroegen. Helaas nog geen ei 😊

15. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Dankje Raaf92
    @crossedfingers doe je ook aan tempen of alleen de testen? Ik hoop voor je dat je ei er snel is!

16. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop ik ook!

Tempen nog niet gedaan. Zie ik niet zitten aangezien dat alleen rectaal kan. Mij niet gezien 😂

17. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Hahah ken dat! Heb het maar wel gedaan deze ronde maar vandaag niet elukt lag te lekker in bed haha

18. CrossedFingers

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begin er niet aan haha. Oraal wil ik nog wel tijd in stoppen, maar dáár... nee 😂😬

19. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Nou vandaag ook weer getest, die van de kv bleef gelijk aan die van gisteren, bijna even donker als de controle lijn maar die van de action weer een hele lichte streep... confused -.-
    Waarom vandaag 2 testen, wilde weer testen maar had geen kv meer daarom de action maar weer gepakt

Echt confused:s

20. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wish wat heeft je temperatuur dan gedaan sinds de 12e? Kun je daar iets uit opmaken?

CrossedFingers als je anaal écht niks vind dan is vaginaal ook een optie. Oraal zou ik jezelf idd de moeite besparen.

Deel Deze Pagina