Hallo Dames Wij doen onze ouwe meubels weg voor 700 euro we hebben al van die gene een poolse man het geld via de bank gekregen hij komt het eind van de mand onze ouwe spullen ophalen nu ben ik zonder man gaan shoppen om te kijken naar nieuwe meubels en wij willen nu graag grijs eiken modern maar nu komt het eerst zag ik een leuk dressoir en salontafel totaal 1000 euro en bij de 2e winkel zag ik ook heel mooi dressior en salontafel totaal 2030 euro dus bij de 1e hoeven we maar 300 euro bij te leggen en houden we 1500 Euro over van de vakantiegeld en bij de 2e hoeven we 1350 euro bij te leggen en houden we 700 euro over wat zouden jullie nou doen ???? we hebben ook nog 2 kleine kinderen in huis lopen 1 van 3 jaar oud en 1 van 8 maanden oud dusja wat zal ik doen goedkoop is duur kopen zeggen ze ik weet het niet meer pffffffffffffffffffffffffffff zal foto erbij doen foto 1 kost 1000 euro
foto 2 kost 2030 euro alleen dressoir en salontafel hebben we nodig niet een die eettafel en tv kast en vritrinekast wat op de foto erbij staat
Foto 1 Zeker net zo mooi als 2 en veeeeel goedkoper Beter maar 1000 uitgeven ( wat nog veel is voor een salontafel en dressoir) ipv 2030 euro Kun je over 5 jaar bijv weer een nieuwe tafel en dressoir kopen voor 1000 en zit je totaal nog niet aan de 2030 die foto 2 kost
Tja, beetje moeilijk om de kwaliteit af te zien van een foto. Het glas op de tafel van foto 2 lijkt me met kleine kinderen niet zo handig. Denk dat ik voor foto 1 zou gaan.
Ik vind 1 veel mooier! En voor 1000,- mag je ook wel kwaliteit verwachten vind ik.... Ik zou zeker voor 1 gaan en niet voor 2.
Ik vind nummer 2 vele malen mooier, en steviger zo te zien op de foto en de salontafel in makkelijk met die onderkant erbij. Ik vind foto 1 wel wat van ikea spul weg hebben (niet dat daar wat mis mee is, hebben ook leuk spul) maar 2 lijkt me meer uitstraling en soliditeit hebben. Maar het gaat er denk ik om wat jullie willen besteden hieraan.
ik vind 1 mooier, maar het is zeg maar dof houdt en lastiger schoon te houden.. zeker met de salon tafel (glas drinken wat omgaat bijv) de 2e is glad zeg maar dus qua onderhoud makkelijker..