Als er niemand pal onder zit lijkt het me geen probleem. Ik begrijp dat de buurman zelf dus helemaal niet klaagt? Die boom waar jullie niet over klagen (wat je nu al een paar keer post, alsof dat echt een hele prestatie is ) heeft er naar mijn idee echter niets mee te maken.
Nou, het is warm, dus badje is heerlijk voor die kleine van je toch? waar lopen die mensen in godsnaam over te zeiken zeg? Let them get a life quick!!!
(alleen openingspost gelezen) Waar iemand al niet over kan zeuren zeg! Tuurlijk zou ik dat niet erg vinden (tenzij ik er met mn stoel net onder zat haha) Maar ik zou zeggen, kijk maar uit dat het niet gaat regenen dan komt er nog veel meer regen in de buurman zn tuin.....! Wat een gemiep zeg! Ik zou dus zeggen lekker in het badje laten die kleine!
Sommige mensen zeuren nu eenmaal over alles. Dan voelen ze zichzelf weer een beetje beter ofzo, moraalridders. Ik zou er lekker nog een schepje bovenop doen door wat extra te spetteren.
uhmmz belachelijk dat zij erom gaan zeiken kom op da kind heb plezier en zolang het niet veel is moeten zij al helemaal niet zeiken en zolang de onder buurman niet klaagt is het toch goed
ben echt blij met jullie reacties haha.. zoals ik al indd eerder aangaf buurman hier nog nooit over gehoord hij zit aan de voorkant en niet in deze tuin...
Ik zou het nog fijner vinden als iemand dan naar me toe komt om te vragen of ik het erg vind. dan zou ik zeggen dat ik het niet erg vind en kan jij gelijk tegen hun buren zeggen waar bemoei je je mee ik heb met de buurman afspraken.
Ik woon in een flat en ik zou het niet erg vinden maar ik heb wel iets soortgelijk meegemaakt in een andere etagewoning.Iemand beneden ons die nooit in de tuin zat maar wel ging klagen omdat ze een stuk handdoek zag hangen van ons Je hebt altijd mensen die moeten zeiken,helaas...
Ongelooflijk, net als dat stel dat zeurt over die paar druppels, die dus niet eens bij hen terrecht komen. Get a life! Ik geloof dat ik m'n kindje nog even extra hard zou laten spetteren .
ts wees blij dat je buurman niet zeurt ik heb een onderbuurvrouw die om alles zeurt als de kinderen in de zandbak speelt zeurt ze al als er een beetje zand naar beneden komt of als mijn kinderen vroeg wakker zijn enz,, ik durf bijna niet buiten te zitten bang dat ze wat te zeuren heeft maar kinderen moete kunnen spelen vind ik en aangezien me zoontje niet alleen buiten mag spelen heeft hij alleen maar een zandbak om te spelen en ja ik moet elke avond de beachparty nu opruimen omdat mijn hele gallerij voor de deur onder het zand ligt ze heeft nu niet meer gezeurt sinds de laatste x, moet ze ook niet doen want ben het nu een beetje zat ze heeft zelf ook een dochtertje waarvan ik tot kort geleden sowieso 3x inde week van wakker werd hoort ze mij ook niet over want ik denk maar zo dat heb je met kinderen en in een flat en het ergste ze gooit ook rustig een bak water over me katten heen die nu dus doodsbang zijn met dit weer heb ik echt me voor deur open en ja de katten gaan dan ook naar buiten en via de noodtrap naar de beneden gallerij ze heeft de kat van de buuf beneden ook al nat gemaakt