eisprong en ovu-test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieke23, 31 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hallo allemaal,

Even een vraagje over ovu-testen en eisprong. Ik heb deze maand voor het eerst ovu-testen gebruikt omdat ik op vakantie was en het daarbij handig was om mijn ei te spotten wegens weinig klus-momenten:)

maandag, woensdagmiddag en donderdag hebben we geklust.
    Ovu-testen heb ik s avonds gedaan.
    Elke dag vanaf dag 10 een licht streepje. Toen kreeg ik woensdagochtend erg kramp wat leek op eisprong pijn dus heb ik snel een ovu-test gedaan die was ineens helemaal positief (terwijl ie de avond ervoor niet positief was)
    Dus pas eind van de middag geklust. Zou ik mn eisprong dan gemist hebben denken jullie?

Ik dacht ( wat ook op de verpakking staat) dat de eisprong pas na 24-48 uur komt als je positief hebt getest. De buikpijn heeft wel 2 dagen aangehouden, daarom donderdag ook nog geklust. Wel is na woensdag mijn temp omhoog gegaan.

Wat denken jullie? Zaten we toch nog goed met klussen?

Groetjes Norah

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Zoals ik het lees heb je het keurig gedaan meis!
    Duimen nu dus!!!!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja helemaal goed :)
    De tempstijging is na je eisprong, waarschijnlijk heb je die dus woensdag gehad. Nou dan is woensdag klussen prima! (eitje is geloof ik 12 uur vruchtbaar na het springen). En waarschijnlijk lagen er nog zwemmers op de loer van maandag dusse.. duimen kan beginnen :D

Deel Deze Pagina