Ik zou testen met kv 2v5. Cb + heeft een voorgedrukt lijntje.. Clearblue Plus Zwangerschapstest Video Handleiding - YouTube
Deze CB plus test heeft geen voorgedrukt lijntje. Dat is de oude versie. Ik zie een plus, dus denk dat je voorzichtig blij mag zijn
dit lijntje was er niet en is blauw in het echt zie je hem veel beter je hoeft echt niet te teuren en de action test was ook duidelijk licht positief 3x
kruisje klopt, je ziet op de test voor de tijd alleen de horizontale heb hem goed geinspecteerd voor de tijd
Ik zie m zeker, de mijne was ook zo (met middagurine) en diezelfde middag gaf de digi ook positief. Voorzichtig gefeliciteerd! Heb jr toevallig ook foto's van je action testen?
mijn vriend heeft net ook de test gezien en hij gelooft het nu met zekerheid bedankt dames het blijft spannend krijg gelukkig vroeg een echo ivm bbz january
Spannend, ik durf niks te zeggen. Ik had ook een cb+. Ik vond het wel een voorgdrukt streepje en had ook zo'n test. Helaas was hij bij mij toch niet positief. Mischien cb met indicator doen?