Zit nu in de 7e week van mijn zwangerschap maar nu vroeg ik mij af moet je in het begin al meteen matig met zout zijn of geldt dat pas later in de zwangerschap....? Het is ook wel zo dat ik in ieder geval voor ik zwanger was een lage bloeddruk had?!
Teveel zout is nooit goed. Maar je hoeft er niet per se rekening mee te houden nu je zwanger bent hoor. Zeker niet als je een lage bloeddruk hebt.
Hahahaha dat dacht ik dus ook.... Ik heb altijd lage bloeddruk gehad... was altijd duizelig met opstaan.. en altijd koud... dus ik dacht ik ga lekker door met zout eten... en droppies zoals ik normaal ook doe... nou bij 25 a 30 weken ineens dikke voeten... me duim kon er in blijven staan (zie foto) en nu de laatste weken is het alleen maar erger geworden terwijl ik gelijk ben gestopt met zout eten... ik zou als ik jou was niet stoppen met zout (want das ook niks) maar gewoon opletten.. dus niet extra veel op je ei .... gewoon iets minder als normaal.... want ik gun niemand mijn vocht toestand... ik kan dus echt niks.. pas me eigen schoenen niet... sokken zijn te klein.. ringen pas ik niet meer...
jeeetje wat vervelend lijkt me dat als je geen schoenen meer past en sokken enzow...doet dat dan niet ook best wel pijn als je je voet buigt ofzo als hij zoveel vocht vasthoudt...? mmmm dan ga ik zo wel lekker een eitje met een klein beetje zout eten maar niet teveel idd maarre nog paar daagies he voor jou?! Spannend!