weinig drinken, baby 8,5 maand

Discussie in 'Voeding' gestart door Chris81, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    mn dochtertje van 8,5 maand heeft het volgende schema:

7.30 120 cc water waarvan ik lepeltjespap maak

10uur slapen..
    na het slapen rond 12uur.. fruit,en een halve boterham

tegen 13.00 een flesje nutrilon omneo.. waarvan ze hooguit 30 cc drinkt, ik maak 120/4 klaar

slapen rond 15.00 tot 17uur

warme hap + toetje

voor slapen gaan rond 19uur een fles omneo van 150/5 waarvan ze meestal 100 cc drinkt

en tegen 22 uur maak ik dr nog wakker voor ene fles 210/7
    die gaat meestal op

verder krijgt ze geen vocht binnen, ze weigert pertinent alles, wordt weggeslagen, ze begint te huilen..
    dit gaat al weken zo..
    krijgt ze te weinig vocht?> of is het voldoende?
    en hoe kan ik die late fles laten vervallen, als ik die niet geef komt ze uit dr zelf rond 24uur..

ze komt de laatste paar nachten rond 5uur dan maak ik een flesje van 150 cc klaar, die gaat ook op..

alvast bedankt!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat bied je voor ander vocht aan, en op wat voor manier? Water / thee / diksap in een oefenbeker / tuitbeker / rietjesbeker / fles geprobeerd?

3. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    verschillende tuitbekers, flessen geprobeerd idd. ze proeft het en het is gelijk wegduwen.. diksap-water-roosvicee-thee niks van dat alles wil ze hebben..

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Heeft ze goede plasluiers? Dat is namelijk het enige waar het om gaat. Op zich kan een kind prima zelf regelen hoeveel vocht er nodig is, als je het maar voldoende aanbiedt. Dat doe je duidelijk.
    Ik heb me er ook zorgen over gemaakt, maar hij had het gewoon nog niet nodig. Inmiddels geeft hij het gewoon zelf aan.

Deel Deze Pagina