Hoi, Soms zie ik sterretjes voor mij ogen kan dit met de bloeddruk te maken hebben? Het lijken op sterretjes ( zwart vlekjes daarna) en verdwijnen weer... groetjes, ANGEL24
hallo ja dat kan ik heb een hoge bloeddruk en gebruik daar nu medicijnen voor ik zie soms ook lichte vlekjes die daarna donker worden en weer weg gaan
ik heb perfecte bloeddruk, altijd gehad en zie ook sterretjes soms. nou ja, meer kikkervisjes die na een paar minuten weer weg zwemmen. dus hoeft niet aan je bloeddruk te liggen. geen idee wat het wel is. ik weet wel dat als het samen met hoge bloeddruk kan wijzen op zwangerschaps vergiftiging.
Hoi! Die kikkervisjes van Marieken herken ik ook. Mijn bloeddruk is eerder te laag dan te hoog, maar wel oke... Als je het niet vertrouwd kun je het misschien tussendoor laten meten bij de vk-praktijk?
Ik zou het even laten checken. Vaak komt het door schommelingen in je bloedsuikerspiegel of door een lage bloeddruk. Tijdens je zwangerschap kan je bloeddruk af en toe omlaag schieten en dan zie je ook sterretjes. Maar het kan ook wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Ook al is die kans klein, ik zou het toch even laten nakijken door je vk.
Ik zie geregeld sterretjes als ik mijn hoofd omlaag heb gedaan (gebukt ofzo). Bij mij komt het door een lage bloeddruk (rond 95/60).