Mooi zo! Ik kan dus met een gerust hart een harinkie eten. was laatst nl in Volendam, en heb voor de zekerheid maar een palinkie gegeten ipv haring. Maar nu lees ik dat het gewoon mag!! JOEPIE
wat een rare reakties. haring is juist heel gezond voor een zwangere vrouw! mijn vk raadde het me zelf aan. en omdat het gepekeld is, is het niet rauw of zoiets. ik heb het nog nagevraagd, maar ze adviseerde dat alsik het lekker vond ik het dus zeker moest eten. net als paling, zalm e.d.
Hier ook een liefhebber!!! Jummie, eet elke week een keertje broodje haring, een keertje tonijn ( uit zo'n blikje) op een donker boterhammetje en een gewoon visje!!! Schijnt heeeeel goed voor de beeb te zijn! En het is zo lekker XXX
Paling en zalm mag je ook alleen maar eten als ze vers zijn.. dus vers gerookt of vers bij de visboer vandaan.. Niet uit de vacuum verpakking.. zoals zalmfilet... (ik ben nl een echte visfreak en zou bijna een moord doen voor die vaccumverpakte dingen.. maarja wat niet mag, mag niet... Dan maar vers bij de visboer vandaan!)
Enneh vers is ook veel lekkerder! Een vriend van ons is naast zijn gewone werk ook visboer en maakt ook thuis schoon, gelukkig woont hij achter ons, hihi, ga van de week ook weer even bij hem buurten!!!
Ik vind het niet zo netjes dat je zegt mijn reactie raar vindt, omdat het toevallig de enige negatieve is. Ik heb vroeger als vakantiewerk bij een visboer gewerkt en heb daar genoeg gezien, daarom mijn reactie. En je zou een reactie van iemand anders ook best in zijn waarde kunnen laten. Heb nooit gezegd dat je het niet mag eten, heb alleen de redenen gegeven waarom IK het niet zou eten. Een eigen mening is niet verboden.
precies daarom geef ik ook een reactie. en ik had het helemaal niet over jou, dus begrijp niet waarom je je aangevallen voelt. het is een forum dus je kan reacties verwachten. alleen vind ik het raar dat er door sommigen gezegd word dat het niet gegeten mag worden, of dat dit gedacht word terwijl dit niet zo is.
Gewoon lekker eten, want het is juist goed voor het zenuwstelsel van je kindje.... mijn vk zei ook dat het mocht en heb het ook ergens gelezen..ik eet dus heerlijk elke vrijdag een zoute haring bij de visboer..hmmmmmmm hahaha....
haha in mijn omgeving ben ik bijna de enige die haring lust en dan sta ik heerlijk van zo n visje te genieten en dan zie je mn vriendinnen griezelen hihi gelukkig zijn er hier heeel wat haringliefhebsters
Ohw.. dus geen vacuƫm? Ik had net n makreel gekocht Heh verdorie vis ik weer achter het net! Arme ik Nouja dan maar n boterhammetje kaas (lekkere hollandse dus die mag)
Ik heb net een haring op, maar hij was best wel goor Zaterdag had ik er ook 1 en die was veel lekkerder! Ik ben echt gek op vis, het liefst koop ik zo'n hele viskraam leeg.
Haring!!!!! Heb er vanmiddag 2 op haha!!! Ik vind ze heerlijk sinds ik zwanger ben!!! Kan er wel 100 op lijkt wel Phoe..die hormonen ook he haha
Mhahahaha, ja kan ook hoor, dat hondje Rolmops is een opgerolde zure haring met augurk en uitjes erin. Op zuur dus. Angelina