iemand hier onlangs nog autotheorie behaald?

Discussie in 'De lounge' gestart door mellepel25, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Morgen heb ik na 2 jaar weer eens rijles..en jeetje wat ben ik zenuwachtig:$ 2 jaar geleden ben ik gestopt omdat ik zwanger was. Niet vanwege het zwanger zijn zelf, maar omdat ik zowat mijn halve zwangerschap last had van mijn ogen. Ik zag er vaak uit alsof ik uren in mijn ogen had gewreven:)

Maar goed...destijds had ik de autotheorie behaald met maar 2 foutjes....ik was natuurlijk hartstikke trots..want verkeersles op school was niet bepaald mijn sterkste punt.....het jammere is alleen dat die nu dus verlopen is.

Sinds een tijdje is de theorie nu ook verandert..met die inzichtsvragen erbij..en ik vroeg me af of er hier iemand is die dat pas nog heeft gedaan. Is het echt veel moeilijker of valt het wel mee?

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb ongeveer 10 jaar geleden het "oude" theorie-examen gedaan (en gehaald) en afgelopen jaar het "nieuwe".
    Ik vond zelf die inzichtsvragen heel erg meevallen,op m'n oefenprogramma waren ze stukken moeilijker als tijdens het examen.
    Er zaten er echt een heleboel bij die gewoon logisch waren,dat snapt echt iedereen!
    De andere vragen vond ik ook wel meevallen maar ik had wel supergoed geleerd dus dat scheelt ook een hele hoop!

Succes met je rij-opleiding!:)

Deel Deze Pagina