Ik heb het vaker voorbij zien komen, maar ik kan ze niet vinden. Ik wil graag leuke gekleurde New Balance gympjes maat 23. Wie weet een site waar ik deze kan bestellen? En hoe lopen de Amerikaanse kinderschoenen maatjes? Ze heeft maat 23 nodig. Bedankt
Mijn ervaring met NB is dat ze wel klein vallen. Zou sowieso in een winkel passen, en dan misschien wel beginnen met maat 24...
Haar voetjes zijn gisteren opgemeten en ze zijn precies maat 23, van het merk schoentje (geen idee welke) heeft ze 22, maar die mevrouw zei ook wel dat ze van merksneakers een maatje groter zou moeten... Misschien dan wel 24. Maar diegene die ik zo leuk vind, kan ik nergens vinden.
Rakuten: New balance baby kids ' sneakers New Balance FS996 new balance kids shoes boys girls newbalance kids sneaker 1- Shopping Japanese products from Japan Ik heb een site gevonden waar ze ze hebben, maar nu nog weten hoe ik de maten kan berekenen? Of moet ik gewoon (!) haar voetjes opmeten. Dank je Chiggy, maar daar hebben ze niet in de verschillende kleurtjes...