Ik moet even m'n ei kwijt hoor hihi. Mijn vriend en ik zijn officieel een klein jaartje bij elkaar, maar we kennen elkaar al sinds kindsafaan en op de middelbare school (8 jaar geleden) sprong de vlam over. En heb ik toen ik 14 jaar was voor het eerst met hem gezoend aaaaw haha maar vele anderen volgden, je weet hoe dat gaat en we raakten allebei in andere relaties, maar onze vlam doofde nooit. De klik die ik met hem heb is onbeschrijfelijk en dus een jaar geleden was er geen houden meer aan en waren we écht samen. Vanaf mijn 13e slikte ik de Diane pil tot mijn 21ste want ja... Toen bleek iedereen er een beetje kapot van te gaan... Vervolgens van m'n bomenknuffelende huisdokter een andere pil gekregen met ja écht waar dezelfde ingrediënten.....not!! Gigantische jeuk aanvallen was het gevolg icm lichte depressie, haaruitval,zwaar verminderd libido en continu moe zijn... 3 maanden doorgezet en toen toedeloe pil, hallo condoom! We wilde allebei jong ouders worden dus dat ik vast met de pil stopte vond mijn vriend goed aangezien het een stuk beter is voor je baby als je minimaal 6 maanden gestopt bent met de pil voordat je zwanger raakt. Maar nu komt het, samen huisje gekocht superleuk maar wel ALLES moet gebeuren.. Toen we zwart op wit hadden dat het huis van ons werd dachten we, we gaan ervoor! Mijn moeder heeft ruim een jaar over mij gedaan om te maken zegmaar en mijn beste vriendin is ook "moeilijk" zwanger geraakt dus wij dachten, misschien half jaartje... We zijn allebei jong,gezond en fit. Echter was het in één keer raak, ontzettend blij maar ook schrikken want we hebben dan wel een huis, maar dat willen we eerst helemaal strippen (blijven alleen wat muren staan) en dan helemaal naar ons zin weer opbouwen. Gelukkig is mijn lieve vriend heel handig en zit er in zijn rugbyteam nog een dozijn handige vrienden maar toch... Ik ben een ontzettende perfectionist haha en ik doe het liever allemaal zelf...en ohja verwend als ik ben (nee hoor, ik werk hard voor m'n geld) wil ik ook nog op vakantie naar de zo'n voordat de baby komt..als de baby komt... Want ik ben nu nog maar 5 weken zwanger en realiseer me dat het ook mis kan gaan hoor. Heerlijk dit, even van me afgeschreven ik zou het evt wel leuk vinden om met andere jonge mom's to be in contact te komen ik ga nu weer behangtrekken Joeee
Hoi Manon, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een verrassing dat het zo snel raak is! Het klussen zal best wel zwaar voor je worden, zeker als je buik groeit en in de weg gaat zitten. Maar met een dikke buik kan je vast heel goed aanwijzingen geven over hoe je alles in jullie nieuwe huisje hebben wil . Vertrouw op familie en vrienden, die hopelijk hun handjes uit de mouwen willen steken. En over de jonge mama's waarmee je in contact wil komen: er is een topic onder de Zwangerschapsclubs: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/525641-jonge-aanstaande-mamas.html Veel succes met alles en geniet van je zwangerschap!
wauw ik word zo vrolijk van de manier hoe je schrijft, Ik en mijn vriend zijn ook best jong hij is 26 en ik 21, Maar het klinkt allemaal goed en het is je voor de wind gegaan zo zie je maar alles valt in het leven soms zo perfect op zijn plaats wees trots en blij dat je zon jonge moeder bent en in de bloei van je leven bent. Na dit verhaal gok ik voor jou op een zeer gelukkige zwangerschap. Bij mij is het zelf ook allemaal heel makkelijk en zelfs ook spontaan gegaan maar ik moest ook heel erg wennen Je bericht barst van het geluk dus bijdeze veel geluk gewenst en maak je borst maar nat want ik ben nu 20 week en soms ben ik er wel even een paar uurtjes klaar mee haha maar vooral ook erg leuk als je in mijn geval haar begint te voelen enz. Gefeliciteerd en veel geluk gewenst!