Zovaak indroogstreepjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MvN, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Vanochtend dus weer testje gedaan ( naja ik denk doe er 2, kan er nooit op 2 tegelijk een indroger komen ). Op 1 test zat ik te twijfelen of er 3 of 4 druppels opzaten, dat is de bovenste op de foto.
    Binnen 5 minuten verscheen er wel wat maar niet echt streepje te noemen. Maar dit is het resultaat na 10 min. streepje op de onderste is echt goed roze!!

Maar de sensitest is weer negatief! niks op te vinden :(

2. MvN

MvN Niet meer actief

en negatief

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ziet er best goed uit hoor!!! mijn streepjes begonnen ook zo. sensitest ken ik niet maar heeft misschien meer hcg nodig?

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jij houd het wel retespannend

5. MvN

MvN Niet meer actief

Te spannend dak er misselijk van ben hahah.. Zo sleutel overdracht van nieuwe huis, ook nog spannend dus!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het ziet echt heel goed uit hoor! Ik hoop dat hij snel gaat knallen!

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Als ik dit streepje zo zie denk ik ook positief hoor! Maar je test ook nog wel vrij vroeg in je cyclus toch? Ga hopen dat hij morgen/overmorgen donkerder is. Heb toch wel een groot vertrouwen in de KV testen hoor.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vind m ook vrij positief.. ik heb ook vaak een licht lijntje gehad, maar die indrogertjes kwamen pas na 3 uur ofzo.. en niet na 10 minuten.. t eerste uur bleven ze spierwit...

en euh....ik vind m ook te duidleijk voor een indroger.. die van mij kreeg ik amper op de foto hoor...

knuff

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik vind m ook positief. Spannend hoor!

10. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik vind het er heel erg positief uit zien meid! Ik denk dat het raak is. Hopelijk over 2 dagen duidelijkere streepjes :)

11. pbw19811970

19 jan 2010
    53
    0
    0
    ik had vorige week ook getest met sensitest en kruidvat tegenlijk, maar de sensitest dipstick gaf bij mij een lichtere streep als bij de kruidvat.
    aangezien je nog niet een hele duidelijke streep heb met kruidvat zoals ik dus wel had, geeft sensitest nog negatief.
    doe nog een sensitest als je kruidvat donkerder word, dan zie je dat je ook positief test met sensitest, veel succes en ik hoop voor je dat het in een hele mooie positieve test eindigt

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik had het weer andersom! Een vage grijzige streep op de sensitest dipstick vanaf 25 MLU binnen afleestijd.

Op de KV helemaal niks te zien en na afleestijd wel een vaag streepje. Verder is mijn temp giga gedaald vandaag, dus vrees dat het niet raka is.

Maar meissie, jouw strepen zijn ect duidelijk!!!

13. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmm wilde dus net die vraag ook stellen want ik kamp hier met hetzelfde probleem

14. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hier ook juist een testje gedaan ,maar ook hier is er een streepje opgekomen,dacht ook een licht streepje te zien,maar nu staat et streepje er nog maar heeft nu ook meer mee van een indroogstreepje :(.

stamperke

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Maar lieverds, als jullie vroeg testen en het is een beginnende zwangerschap, dan kan je zo vaag testen hoor. Het streepje hoeft dan niet persé roze te zijn, maar grijzig kan ook. Je HCG is nog niet optimaal dan!

Test met 2 á 3 dagen weer en dan zal hij duidelijker zijn :D.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O ja, en een indroogstreepje is het pas als het ruim na afleestijd komt en niet binnen afleestijd :D.

17. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi lief hoor maar ik test juist nie te vroeg, maar nog steeds licht...

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, maar had het niet over jou, maar over de TS ;).

En het kan best hoor dat je nog licht posi test. HCG verdubbeld elke 2 á 3 dagen en jij bent nu 4 weken en 2 dagen... Al zou ik ook een knalstreep willen zien!!!

Als hij nu over 5 dagen nog zo licht is (wil je niet bang maken meis), maar ga dan even naar de HA (kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn). Wil je niet bang maken, bedoel het goed! Maar je bent nu pas 4 wkn en 2 dagen, dus hij moet nog gaan knallen :D.

Gaan we niet vanuit, want jouw test moet gaan knallen van me ;).

19. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik zie op allebei een streepje hoor! Misschien later nog eens proberen.

20. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Ik zie ook duidelijk een streepje en Sensitest was bij mij ook negatief, terwijl clear blue en kruidvat gewoon positief waren, zelfs toen er op de kruidvat test een duidelijke streep stond, testte ik met met sensitest nog nauwelijks zichtbaar.... ;)

Deel Deze Pagina